LuMbArAjKa

14.05.2008., srijeda

povratak u prošlost

Evo malo san lutala po internetu i naletila na sliku koju je stavila jedna naša sumještanka na jednu poznatu stranicu
i ta mi je slika super-famozna...radi se o slici "korte oj žala" i to tamo nindi oko 1924. godine. Taman priko žala pasaje procesjun Sv. Roka, inace zastitnika Lumbarde. Ka je gledan reka bi čovik da je to totalno druga planeta..ali normalno kad ja ovu rivu poznan puno drugaciju. U ovi procesjun mi je more bi pradida bi po godišćima a koliko se od ondas prominilo...uuuuuuuuuuu...pa ni ni cudo sto mi se para niki drugi svit...ali jope san je pripoznala na prvi momenat bez da san pogledala sto pise...bas me je nikako stoplila kolo srca, pa je evo ode, virujen da ce komugo ucini isto...i ne samo komugo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.