LuMbArAjKa

05.05.2008., ponedjeljak

Je! Istina..Ni me bilo dugo...skuzajte, oprostite ili kako vec...oni sto su citali i oni stari blog znaju da mi se ovo uzalo dogodi tu i tamo...Istina je da mi opravdanje nije bas niko ali znate li (vi mlađi sigurno znate) kako je to kad te uhitu obaveze koje gledas dovest u red da te nebi ometale ka doje oni lipi dan za po doma odmori dušu:)...

Moran prizna da jedva cekan..Sa ce to brzo, evo samo sto nije:) tjesin se tako odkako san zadnji pu bila doli. Sve san se mislila do i za 1. maja ali govorin van...obaveze:)
Al drago mi je da vama koji ste bili po škojima ili di vec je bilo puno lipo... Niki su mi cak prinili dio tega ugođaja putem nase suvremene tehnologije tipa mobiteli, internet i tako to...FALA!!
U prvi momenat su mi zubi cinili vodu na ono meso sto je cvrcalo na gradije, na vas sto ste se vec okupali u moru i tako ali onda odma u drugi sekund bilo mi je drago sto ste me se sitili:):)

A ovo nan je niki lipi misec s praznikun na pocetak i pri kraj miseca...i to oni 30.5. pada petak tako da ne sumnjan da ce veeeelika vecina to spoji:)

E sad bi se mogla uputi lec jer su vele ure, budite pozdravjeni od vase Lumbarajke
Javi cu se opet skoro

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.