četvrtak, 08.11.2007.

rofl winkrolleyeszuboNaslov će biti ...čekaj..hmm.Neka bude BRAVO JA!

Evo odlučio ja napisati novi post...zamislite...a nije ni mjesec dana prošlo...odlučio sam unijeti nekoliko promjena na moj blog ali ne brinite i dalje će OSTATI NAJBOLJI...zeka peka...hehe...malo sam umišljen ali neka...nema više SARINOG SEXY KUTKA ali zato imamo neke nove rubrike...npr. Ivonin (nimalo sexy)šašavi kutak...jeeeeeeeeeee...
...sada ću vas po običaju izvjestiti što se događa u školi, strašnoj ustanovi koja mi iz dana u dan kida živce a jedino što me drži su one super table...ups!...opet se ja šalim...hehe...što sam danas samo duhovit...za po**zdit(hehehe)...dakle, U ŠKOLI JE SUPER...DOBIO SAM 5 IZ HRVATKOG, 5 IZ MATEMATIKE, ZATIM 5 IZ FIZIKE, NE JEDNU VEĆ DVIJE 5-ice IZ GEOGRAFIJE...I TAKO...AJMO SAD RUKU U ZRAK SVI KOJI SU OZBILJNO SHVATILI OVO PRIJE NAPISANO O ŠKOLI!!...evo opet sam urnebesno duhovit...muhuhuaha...ne mogu si pomoći...
Ajmo sad ozbiljno. U školi nije baš bajno, barem što se ocjena tiče...ma bit ću iskren-ŽIVI UŽAS...nemoš vjerovat...u zadnjih mjesec dana sam nakupio više negativnih i ne baš krasnih(a zamislite...sada mi je super sve što nije 1) ocijena nego u kroz cijelu osnovnu...Hrvatski sam zasra...i matematiku isto...jedino što mi dobro ide je engleski...ajde, bar nešto...
A sada nova rubrika koju ću simbolično nazvati-BRAVO JA!! (nemojte sada mislit da sam umišljen...ne daj Bože...)
U ovoj rubrici ću ja pokušati što više nahvaliti samoga sebe što mi valjda neće biti teško...
Prošli tjedan sam dobio 5 iz engleskog.-BRAVO JA!
Uspio sam sačuvati ne jednu već dvije tajne od Ivone i Karle(uuuuuuuu).-BRAVO JA!
Nastavnica iz njemačkog se u cijelom satu samo jedanput histerično izderala na mene-BRAVO JA!
Ja se ne drogiram.-BRAVO JA!
I to bi bilo to za ovu rubriku a sada idemo dalje!

LJUBAV-idemo dalje!...hehe...ma Bože me sačuvaj...na tom je području sve kao i obično...SUŠA!...nije da se meni neka ženska ne sviđa-sviđa se meni više njih ali problem je u tome što se ja ne sviđam ni jednoj od njih...ili bar ne pokazuju ičim da im se sviđam...a šta ćeš-znate kako se kaže-TKO NEMA SREĆE U LJUBAVI IMA U ŠKOLI I OCIJENAMA...ne, ne, ne...to ne može biti...ma, nema veze...

SVAĐE-ja sam mislio da u našem razredu nema više ogovaranja i svađa, da smo mi to prerasli(IPAK MI IDEMO U 1. RAZRED OPĆE GIMNAZIJE!) ali čini se da nismo...neću sada govorit nikakva imena ali ima osoba koje mi piju živce samo tako...neki se vole pravit pametniji nego što jesu, neki vole pričat drugima iza leđa(a dobro, svi smo takvi), a neki jednostavno vole vrijeđati, zajebavati i kidati živce svakomu oko sebe(čitaj:(ma neću sad nikakva imena a baš sam tioJ)...Dosta o tome...uvijek se uzrujam kad pišeo o ovome...
Htio sam vas razveseliti sa novim fotografijama iz našeg razreda ali ništa od toga...jedino je tu slika razreda koja je slikana negdje u 9. mjesecu...(unaprijed upozoravamo da Ivona te večeri nije baš dobro spavala čime su uzrokovani ovi kolutovi oko njezinih očiju...hehehe)...uživajte...
Image Hosted by ImageShack.us


!!!IZJAVA TJEDNA!!! HAHAHAJJ !!!IZJAVA TJEDNA!!!
Ivona objašnjava Nikolini kako su Ante i Tomo jednojajčani blizanci i poslije se ispravi a u međuvremenu pita:
Ana Grgić:Kako to?! Ali oni imaju samo jedno jaje?!
I još jedna.
Ivana Landripet psuje nastavnici: Dabogda kamenac na želudcu dobila!!
A sada je vrijeme za Ivonin (nimalo sexy) šašavi kutak:



Here comes the brajd all dressed in white , here comes the braaaaaajd I to.
Kakve sad iman povlastice….lukin kompjuter koji je star ko od moje babe zubna proteza koju će uskoro nositi za oko 20 godina(ma čekaj –oću li ja sad pričat o budućnosti zuba svoje babe ili nešto svoje?!!?)
Dobro nije važno …nešto me puklo a tek je 9 I 56.šta li će tek bit danas na satu?Ma neće ništa ja san uvik ozbiljna kao I luka..Mi upijamo znanje nastavnika na satu I nema pomisli da čitamo neke novine ili kupimo bisere Ivane koja nam sutra putuje na sajam u zagreb.Ide tamo učit(metonimija).hehahah
Moran vam ispričat jedan vic
Pročita mali Ivica(ili Luka svejedno vi birajte)u novinama riječ pi***a I pita mamu što je to.
Mama mu na to:Ah,sine pitaj tatu.Ili nemoj!Samo zapamti da je to straaašna stvar.
U međuvremenu dolazi tata s posla, ivica mu se sakrije iza zida I kaže:PIČKA!!!!!
Muhahahahahah

(izvor vica znate....heha)

I to.
To je bilo to.Pozdravljam:mamu,tatu,baku,deda,tetu,prijatelje i vas u studiju i režiji...
Kisssi-kisssssssssssssssi
Vaša JK
(ne Jelena Karleuša već predsjednik John Fit.Kenedy) znam da ima puno
Gramatičkih pogrešaka ali vi ispravite.Lukina šifra vam je ..........i to.
Narode bog.....
thumbup zubo

- 09:50 - komentari (135) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.