ponedjeljak, 22.10.2007.

lazemahmahthumbup Igra bez granica..........
Vjerovatno ste svi već čuli kako je poginuo Toše Proeski. Ovom prilikom želio bih izraziti sućut svim fanovima Toše Proeskog koji je u utorak(16.10.2007.) ujutro poginuo u strašnoj prometnoj nesreći na auto-putu kada se zbog još nerazjašnjenih okolnosti njegov auto zabio u kamion.Toše je u trenutku nesreće najvjerovatnije spavao na suvozačevu sjedalu. Moram priznati, nisam baš bio veliki obožavatelj ali mi je grozno kada netko ovako mlad(imao je samo 26 godina) pogine na tako glup i ružan način. Imao je dobrih pjesama i upravo je započinjao pravu karijeru.

TOŠE, R.I.P.

Ovo je njegova najljepša pjesma kojom on kao da je predvidio nešto loše:

Jer moj je život
Igra bez granica,
Umorna priča,
Trganje stranica
Na kojima ništa ne piše.
Jer moj je život
Vječito padanje,
Kad zbrojim poraze
Ništa ne ostane…(iz pjesme ''Igra bez granica'' Toše Proeskog)


A da sada prijeđemo na malo vedrije teme-škola, hehehe, puno vedrije, zar ne?!



Meni vam je ljudi moji u školi i super i grozno!
Dakle, super dio je onaj koji obuhvaća razred i učenike-moram priznati da mi je ekipa u razredu genijalna, naravno, uz iznimke(prepoznat će se), ali ne može u životu uvijek sve biti kako poželimo, jel tako? Napokon sam sredio sve zamršene ''odnose'' u razredu i nadam se da ću ostati u dobrim ''odnosima'' sa svima do daljnjega...
A sada prelazimo na onaj drugi dio, grozni, koji obuhvaća učenje, pisanje kontrolnih, ispitivanje...Ajme, prava noćna mora!
Meni vam je, dakle, ne baš bajno krenulo u školi...Ovoliko prosječnih i ispodprosječnih ocjena u cijelom osmogodišnjem školovanju nisam dobio(dobro, lažem)...


Najdraži predmet-biologija-na svakom satu se tako nasmijem da je to za poludit, a uostalom i ništa ne učimo!
Najmrži predmet-hm, dvojim se između geografije i njemačkog! GEOGRAFIJA- ajme, ne mogu vam uopće opisati kako sam se osramotio na jednom od prošlih sati...Ma neću ništa ni pisat, ko je bio tamo doživio je to a ko nije ni neće(sve dok me sljedeći put ne ispita), reći ću vam samo jednu riječ-TOKIO!!

Tu je i Sarin sexy kutak koji piše, ni manje ni više, nego Sarah!(UPOZORAVAMO ONE SLABIJEG ŽELUCA DA PRESKOČE OVU RUBRIKU...hehe)



Sigurna sam da svakog dečka muče pitanja poput: kada je pravi trenutak za pravo pitanje, sviđam li joj se, hoće li me smatrati kretenom, kada je pravi trenutak za prvi poljubac, a one nešto starije muče pitanja kao: želi li ona nešto više od poljubca…?
Dečki, vjerujte mi, jedino što vam treba je samopouzdanje i nekoliko mojih savjeta.
Slična ako ne i gora pitanja muče cure: jesu li mi male grudi, jesam li predebela, premršava, ravna mi je guzica, imam li celulita…no većina cura je hm, pametna. Glume samopouzdanje a to je odličan način da se stekne samopouzdanje.
Super bi bilo da ako i ti i ona imate zajedničkog prijatelja/icu, njega/nju pošaljete u izviđanje i pripremite teren, a onda nastupate vi.
Upoznajte curu svoje mane sakrijte i pokažite što veći broj dobrih osobina, nasmijavajte ju, pokažite joj da vam je stalo do nje, upoznajte ju sa svojim društvom i kada se odlučiš pitati ju želi li hodati nemoj joj upasti sa: OŠ HODAT? Već ju obradi, reci joj da ti se sviđa, pitaj ju želi li ona nešto više, nema one koja neće pasti na to, njezin odgovor ni nećeš morati čekati, jedini zadatak je da ju nježno poljubiš. Jednostavno, zar ne?

Evo i nekoliko slikica: tu su Ana i Josipa! Da, da!
Image Hosted by ImageShack.us


Ovdje poslovna žena ivana mijenja kartece mobitela ali mislim da nećete baš obračati pozornost na to(ako ste muško(ili žena lezbijskog opredjeljenja))!(i ona mi je pomogla na povijesti(Hvala!)
Image Hosted by ImageShack.us


A ovo je naša ljepotica Marija! Nu što je šesna(ovo moram napisat jer mi je pomogla na povijesti(Hvala)(ali stvarno je šesna))!
Image Hosted by ImageShack.us


Izjava tjedna:
Ivana na satu tipka po mobitelu:
Nastavnik Roso:Šta radiš Ivana?
Stipe: Izračunava mjesečnu zaradu!

Pa vi sad skontajte na šta je ko mislio!

Eto, to vam je to! Komentirajte...ma znate već cijeli postupak! Pokušat ću stvarno pisat što češće postove! Pozzzz...a sad idem učit geogafiju i malo proučavati kartu i kontinente!

evo i mene..Ivona...haha morala san i ja nešto ubacit svoga...ne boj se promini šifru ako misliš da ću ti ja sad ulazit u blog editor i nešto pisati...

pozdrav i laka noć!!!finokiss

sad ću ti ostavit još komentara...blablabangpartyeeksretanyesnjamifinoludzujopjeva

- 21:22 - komentari (55) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.