petak, 23.03.2007.

LJUBAVNI JADI

zdravo!
Što se škole tiče, ovaj tjedan mi je definitivno bio najgori u svih 8 godina školovanja(pakla)!burninmad Pokvario sam sve ocjene koje sam pokvariti mogao, pa ću predstojeći vikend vjerovatno provesti učeći da ispravim sve ocjene(a vjerujte mi, ima ih mnogo!) koje sam nakupio u nekoliko prethodnih dana. Tko bi pomislio da me mogu toliko isterorizirati u samo jednom tjednunut(4 kontrolne(skoro 5):2 iz matematike, iz kemije i iz povijesti)(a ja sam ih naravno sve loše napisa). A znate šta se jučer dogodilo na njemačkom?!?!... ma nema smisla više pričati o usranoj školi!headbang.. prijeđimo na neke vedruje teme poput ljubavicerek.....ups!.....tu je stanje još goreyes

....... jeste li ikada bili u ovakvoj situaciji: znači, imate jednu super prijateljicu(bez imena, molim) koja je i lijepa i pametna i duhovita i sve je super dok vi nešto ne počnete osjećati prema toj prijateljici, odnosno dok se ne zaljubite u tu prijateljicu! e, tu nastaje problem! vi prema njoj nešto osjećate a ne znate kako i da li da joj to kažete jer postoji nekoliko mogućnosti: a) da ona ne osjeća što i vino
b) da vas ne ismije i shvati to kao šalumad
c) da izgubite nju i njezino prijateljstvodead
d)(bojim se da je ova od svih najmanje moguća)da ona isto osjeća i da sve bude superkiss
E, pa ja sam upravo u takvoj situacijibang pa bih molio sve vas koji komentirate moj blog da mi pomognete svojim mudrimsmokin(?!)savjetima! ne spominjite imena te osobe ako znate ili sumnjate o kome se radi! (molim anonimce da budu hrabri pa da se potpišu!!!!!)


Eto to vam je moj život- Kaos! Komentirajte! Pomagajte!mahwave

- 21:11 - komentari (19) - print - LJUBAVNI JADI -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.