ponedjeljak, 19.03.2007.

još jedan "divan" dan

pri kraju je još jedan prokleto dosadan dan!!!! u školi nam je moja "omiljena"(možda u nekom paralelnom svijetu) nastavnica iz hrvatskog donijela konrtolne,a ja sam kao i velika većina mojih prijatelja dobio 2(naravno uvijek postoje i iznimke koje cijeli kontrolni riješe točno 30/30)( u mom slučaju 15/30)! i sada moj tata odma paničari, govori da neću proći s 5, da se neću upisati u dobru srednju školu.... mislim, pa to je samo jedna ocjena,zar ne? zatim smo na satu matematikebangpuknucu radili svakakva sranja pa nam je nastavnicalud odlučila dati kontrolnu "koju bi ionako sutra pisali"(pa zašto je onda nismo sutra pisali?!?!)! pa sam i to zasra! zadnji sat sam ostao pisati kontrolnu da ispravim 3 iz prethodne cjeline! dakle, staro gradivo sam popravio a novo pokvario! umjesto da našoj predragoj nastavnici(povraćanje(radoš!?)) bude cilj da mi dobijemo dobru ocijenu ona nam samo sve pokvari!!!!! headbang sutra mi je kontrolna iz povijesti a nisam još knjige ni taka!!!

( pitam se,pitam kako to da jedna dama(j.b.(poznatija kao d.j. hooker ) još nije došla do adrese moga bloga i lijepo ga prokomentirala?)thumbup nadam se da će ti to brzo poći za rukom!!
judi moji, zdravi bili!mah

- 19:15 - komentari (5) - print - još jedan "divan" dan -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.