Prodajem svoje snove

utorak, 25.04.2006.

povratak iz civilizacije (konačno kava za manje od dva eura)

APDEJT:Obavještavam slučajne prolaznike da se ne obziru na greške u dizajnu, pokušavan si nešto sredit.

Evo mene konačno natrag u Hrvatsku. Bijah u Italiji, i neću vam pričat o tome jer neću prestat pričati, krenem li. Reći ću samo da je Verona predivan grad, da sam bila 'vesela' i pod utjecajem raznih sredstava skoro cilo vrime, da sam išla s Kolom i da smo osvojili zlato. Jupi!

Eh, da i još... bilo je prejebeno.

Škola je počela, a meni kao da i nije. U ova dva dana bila sam u školi svega 3 ure. Pomidora, i samo pomidora. I konačno prava kava nakon onog talijanskog očaja od kave.

Kako mi vi provodite dane?

Upravo sam pročitala da je Pearl Jam 26.09. u Zg-u, ako ne odem na taj koncert, skočit ću s gimnazijskog krova. Obožavam ih! Tribala bi odma počet nagovarat mater da me pusti... ma dobra je ona, pustit će me. Jelda?


Neopisivo se dobro osjećam ovih dana. Osjećam se keksi, perfektno, divno...

Uvatilo me proliće.

Ako niste dosad skužili, ovo će biti kratak post jer mi se ne tipka.

Iden se vratit slušanju Perfect Circle-a, premda bi tribala učit povijest.

Pozdrav svima, nadan se da ste se dobro zabavili ovih praznika. I da...

Armaturu čupaš iz temelja sreće, nitko tako draga voljeti te neeeeeeeeeećeeee!
Trndrndtrndš!


Ljubi vas sve posri čela,

Vaša

Kravica

25.04.2006. u 22:47 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...