Prodajem svoje snove

subota, 08.04.2006.

Osjećam se haj... mozak bajbaj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pomislila san da bi tribala apdejtat... onaj prošli post je predepresivan za moje trenutno stanje. Proliće mi je puklo u glavu... pojilo mozak... hehe.

Sve je tako super, zar ne?

Tako se zabavljan... baš mi je dobro, osjećan se perfektno.

Zaljubih se.

Hehe.

Mora i to s prolićen doć.

Juuuuhuuuu...

Di je nestao mozak?

Hehe.

Ako ga pronađete javite mi. Triba bi mi još bar malo...

Truly yours,

Krava

08.04.2006. u 19:22 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...