Prodajem svoje snove

srijeda, 16.11.2005.

Želim biti slobodna...

...ali mi ne daju. Želim biti svoja, ali mi ne daju. Želim se smijati i plakati kad ja to hoću. Želim ići gdje hoću, raditi što hoću i studirati što hoću. Ali mi ne daju. Želim voljeti koga hoću, ali mi ne daju. Želim prekršiti sva pravila, želim otići. Želim stvoriti neka nova pravila, da ihmogu kršiti kad je mene volja. Ali mi ne daju. Želim učiti kad i kako ja hoću, želim gristi i biti ljubazna. Ali mi ne daju. Zašto me ograničavaju? Zašto mi ne daju? Zašto? Želim biti slobodna... možda jednog dana...

16.11.2005. u 16:01 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...