Prodajem svoje snove

utorak, 11.10.2005.

Hahahahaha!!! Sretan Božić i Nova Godina, sretna vam Hanuka i Uskrs isto! Sretan Beltane i dobar vam dan!!!

Šta nije danas divan dan? Sunce sija, ptičice pivaju, ja naučila engleski i malo prošvikala! Popila dvi kave i nakon jučerašnje malaksalosti i glavobolje, osjećan se super perfektno famozno i fenomenalno odjedanput!!!

Što je danas lijep i sunčan dan, što je danas lijep i sunčan dan... Meni doduše niko ne dolazi odnikud, a najmanje iz Zagreba, al dan je samo takav!!!

Tako san sritna da van darujen par sličica koje će vas oduševit!!!

Image Hosted by ImageShack.us

To bi bila ja! Euforija, vičite svi, euforija!!!

Evo jedna za mrtvu patkicu, premda ova nije mrtva:

Image Hosted by ImageShack.us

A ova je za Maju, moju najvjerniju čitateljicu!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Byebye!!! Sve vas volin i obožavan, i ne zaboravite:
Šporke čarape!!!

11.10.2005. u 12:20 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...