USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

utorak, 07.02.2006.

NATJEČAJ ZA NAJBOLJU KARIKATURU

Ugledna izdavačka zaklada Wilhelm Hugh Mannfred van der Hazenfefer raspisuje natječaj za najbolju karikaturu koja će pokazati sav užas jedne male tvrtke koja daje kruh svagdašnji. Najbolje karikature tiskat će se u odvojenom tiskarskom pogonu, a najboljim karikaturistima slijede mnogobrojne vrijedne nagrade:

Prva nagrada : Višegodišnja honorarna suradnja bez mogućnnosti napredovanja

Druga nagrada: Crni kožom uvezani podsjetnik Lude kuće s posebnim mjesečnim kalendarom tzv. Moj mjesečnik/Moja mjesečnica za izračunavanje dolaska honorara ili riblje čorbe te broj dana provedenih u pe-em-esu.

Treća nagrada : Poludnevno druženje s autorom teksta koji je trenutno na rehabilitaciji u jednom švajcarskom sanatorijumu u Kazablanki. Uključeno : sendvič s masti, čaša oranđine, gomila žuči i crni prsti od novina.

Kuvertirane radove sa šiframa očekujemo do 8. veljače u ponoć, nakon čega će Državno sudbeno vijeće odlučiti o pobjedniku.

Neka pobjedi bolji !

Moje je geslo, moj je moto, moje je auto !

Hugh van der Hazenfefer

- 19:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>