USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

nedjelja, 29.01.2006.

JOŠ JEDNA PROPALA NOĆ I NOVO...

Bilo je to u noći na 29. siječnja. Bijah, naravska stvar u Spanku. Uniđoh unutra, ono sve oči se zablenu u mene. Osobito žemske. Sa šanka me pozdravljaju Čola, njegov dosadni šegrt i Viduka (onaj u kog je Pakšu bio zaljubljen u prvom razredu Muške realne gimnazije) Pričasmo o skupini za Euro, narodnjacima i skorašnjim koncertima. Ondak je Viduka moro pčet puštat zikumu, pa je ošo za diđej pult. Uto dolazi Kizo, pita me štaš popit ? Ja kažem isto, a on naruči čaj. Počne me žicat da mu nađem poso. Kaže brzo tipkam i ostalo, a trenutno statiram u filmu s Ivom Gregurevićem. Ja mu kažem odlučne reference za novinara. Usput mi kazuje kako režira film pod naslovom ' MA JEBOTE TE KVENTIN TARANTINO DA TE JEBO' Kazuje mi i scenarij, odličan je. Nabacuje foru da glavnuulogu tumači moj Šemso i to nesavjesnog Jehovinog svjedoka po Trnskom. Film naravno završava krvoprolićem. Usput mu kazuje kako mu Šemso stalno dosađuje i priča o nekom Vanji kojeg užasno gotivi. Ja se pitah koji je to gizer kad Šemsa tolko ljepo priča o njemu. Onda Kizo ođe, a dolaze Doktor Srle, Doktor Džo i Fabijan. Počelo se mahnito pit. U jednom trenutku bljedoliki Viduka pusti Skakavac je zašo za rukavac. Ja podemonih, a ovaj mi se kao pravda. Jebiga jedino ti znaš skladbu. Istina. Kako su ovi nastavili pit ja sam škico neke fensi ženskice. jedna čak zatraži vatre od mene, iako njeno žensko društvo ima po dva upaljača po osobi. Ja udijelim vatre, a onda je kao trebalo razmijenit tel. brojeve. Ma nije mi se dalo.
SREĆNA KINESKA NOVA GODINA I TO GODINA PSA, JEBOTE.
H. van der. H.

- 12:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>