USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

subota, 28.01.2006.

THIS CHARMING MAN

Naslov nema veza s mnome. Ima s Mrgudom. Radi se o slijedećem. Bili mi vani u širem sastavu. Prvo smo bili na Božićnom velesajmu, a onda u nekom jadnom bircu s jadnim bendom. Al sam popijo, ko i ostali. Mrgud i Kile utekli, pa opet došli. Mi ošli u Brazil, tamo loše, pa ondak u onaj muški birc do njega. Opet gužva. Viio sam doslovno na šanku. Muzike se ne sjećam, jebi ga popilo se. Vepar je nesto, ja sam davio Lea i imao izljeve strahopoštovanja, no on me nije slušo, gledo je negdje u daljinu, negdje u noć. Ispod mene Mrgud i Kile u klinču, mi blenuli u to, nisu se zamarali. Leo onda odluči da ode doma s Mrgudom i Kiletom, imaju kao auto. Mene je odvezo neki čovjek koji nosi plavu uniformu i dobiva plaću za to. Došo doma, skinuo se, opro se i lego. Spavo do 17 h. Obavio neuspješno nekoliko telefonskih poziva. Majku mu staru !
H. van der H.

- 17:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>