USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

četvrtak, 26.01.2006.

BORING DAY

Kao što vidite opet smo puni otkrića, ekskluziva i doznanja. Mnogo je razloga za to. Ipak mislim da je glavni razlog naša nejebica i frustriranost stvarnim životom (ak se to uopće može zvati životom). Al neka, glavno da ste vi nama ok, pa nas možda i naj tomo iz čateških (boring fora) počasti kojom toplom rječju. Slično kao moj drug Leo zapitah se: Bože moj i Marijo ( navodno više nije djevica) koja je svrha od komentiranja naših blogova? Mislim u redu je da se mi blogeri Ucjenjujemo i ocjenjujemo, ali pobogu što to rade neki takozvani novinari. Nakon dugog razmišljanja pogledah link tog tome i shvatih zašto?! Ljudi moji pa on vam zgleda poput križanca onog voća koje niti naša draga redaktorica ( podaci poznati policiji) ne zna, a Leo i njezina šatro draga frendica su ga neki dan kupile na placu. Kad smo već kod toga Leo Pakšu vam je danas strašno frustriran zbog cenzuriranja svog grandioznog teksta s placa. A nije ni to. Nedaju mu bolan da sevdah svira! Raja oće veselo, tko će slušat tužnu muziku... A kad smo već kod Lea toliko me ovih dana razveselio da sam odlučio ostati u našem tiskanom sranju. Izuzmemo li neutemeljene optužbe na račun mojih tekstova, pravopisa, super fora, Leo je baš kit. Ništa manje ne zaostaje niti HH. Čak i slično razmišljamo. Primjerice danas nam je Leo izračunavao kada ćemo umrijeti, a oboje smo prije rezultata rekli: Kakve smo sreće bumo sutra? A Pakšu se nasmijao sretan što će nas sve nadjebati. E da, za kraj ću se i ja ispričati drugu Kuniću za naš nedolazak na lizanje šupka Em Be u ( podaci poznati Voji čudnog prezimena). Sigurno će biti bolje na tulumu kod Kuneta u stanu KOJI NAM JE VEĆ OBEĆAO, ali nećemo o tome.

- 18:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>