USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

srijeda, 25.01.2006.

KO IZDA PIZDA

Bila je to jedna sasvim uobičajena subota. Ništa osim moje nervoze nije odavalo da se danas ženi moja Kejt. Jedino me tješilo što ja nisam taj. Ne bi mogao podnijeti svo to slikanje, kamere, kumove...ipak sam ja čovjek koji djeluje iz sjene. Tako je nekako i bilo. U znak moje Kejt ja i burki popili smo tijekom subotnjeg prijepodneva nekoliko čašica Hennesseya, nastavili s pivom, a nakon što sam se čuo se Kiletom koja je rekla da će se ona naždrati jer ko zna kad će tih 30 deka janjetine, pa sam i ja poslušao njezin savjet. I tako došlo je 15 sati i ja pođoh na bembašu. U 15.55 (dogovor bio u 15.45) nazvah Kile. Javila se Gruba i rekla da stižu za pet minuta. I tako stigle one super sređene. Dobro ne baš ko ja, ali toga su bile svjesne i prije svadbe. Ana koja se netom prije vratila iz Hong-Konga donijela mi je poklon od moje Ines. Poučnu slikovnicu o golim klinkama kojima curi nekaj iz pičke. Drug HH komentirao je slikovnicu riječima: BAŠ SU GADNE, IMAJU OBRIJANE PIČKE. A Mrgud je komentirao da je dobra samo ona crna. No vratimo se svadbi. Kao pravi svatovi došli smo pred njezinu zgradu i na moj nagovor osvojili obližnju birtiju u kojoj sam ja zapišao WC dasku polujakim mlazom. Bližilo se 17 sati i veselo društvance zaputilo se u crkvu Svete Ane gdje se sretni par i vjenčao. Naravno, kao svaki prvi kršćanin prvi sam ušao u crkvu i ekipi rekao da me slobodno slijede JER JE GAZDA RAZAPET, te sjeo na najbolje mjesto uz komentar: BAŠ SUPER KLUPE, IMAJU OVO ZA NOGE!Sendi koja je u Vjesniku zadužena za vodič rekla mi je da sam lud. I tako za nekih pol sata par je bio vjenčan. ( Da je pop Špira vidio poruku Tko izda pizda koja je bila gravirana u prestenu ko zna šta bi bilo) Čestitah mladencima, roditeljima, kumovima konstatiravši:DAJTE MI TU JANJETINU! I krenusmo vam tako mi prvi put Samobora. Kile stala tankat bengu, a ja je zamolih da mi kupi koju putnu žuju, što je ona i napravila. U Hotel Lavica stigošmo prvi. Odmah za šankom strusih litru Žuje, na prvim vratima u čast mladenaca popih oko pola litre aperitiva te sjedoh za naš stol. I tako došla vam ekipa. Ja već bio mrtav pijan.krenula večera. Preskočih juhu, čuvajući se za vitamin J. Sve ostalo bilo je tipično za hrvatsku svadbu. Budući da na svadbi nije bilo HH-a ja sam bio zadužen da radim sranja. Prvo sam potjerao neke katine rođake iz Bosne koji su sjeli za naš stol, potom sam razbio naočale, snimatelju se ubacivao u svaki kadar, bario Marinu iz Svete Nedjelje za koju sam pred jutro saznao da je Ivana iz Lučkog. E da zaboravih reći najvažniji detalj. Ko i zna koji put pokazao sam svijetu svoju veličinu. Pjesma Tako mi nedostaješ bacila me u bluz i niz moje lice krenule su suze. Nakon toga svima sam rekao što ih ide. I to vam je to.
Evo srijeda se bliži kraju. Atmosfera u firmi trula poput voća s Dolca. Ja svaki dan u sve većem bedu. Jučer(utorak) sam bil toliko u vriti da mi je došlo da opet zaplačem. To je toliko pogodilo moju redakciju da su se otišli napiti. Posebno se zahvaljujem Leu i HH-u što su me izvukli iz beda.


P.S.: Idemo vam tako ja i moj frend BBB-ovac danas doma i počnemo pljuvati po firmi.To što smo mi tada rekli mnogi se ne usude čak i šutjeti. Pričali smo da ćemo iznajmiti razbijače da stuku Goldija, Rudara, komentirali da se sada tramvaj prevrne da bi otišli doma i ne bi nikom javili, i još puno puno toga... ZAŠTO TO PIŠEM?Čitavo vrijeme na stolici pored nas je sjedila je nekakva ženska ( sumnjam na nečiju suprugu ili bližu susjedu) i vidljiivo prisluškivala. Nakon što je BBB napustio tramvaj besramno se okrenula i pogledala u smjeru gdje je on otišao, zatim u mene. Mislio sam da je to slučajnost, ali budući da je svega nekoliko stanica dalje izašla i u putila se prema haustoru našeg svevišnjeg shvatio sam da on svoje izvore ima posvuda...

VAŠ VEPAR

- 20:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>