USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

nedjelja, 15.01.2006.

REPORTAŽ AVEK DE SOAR A D'OR

A sad reportaž iz Spanka te Jabuke. Počelo je u subotu mojim buđenjem oko podneva. Klasika, jelo, leganje, pa opet jelo, pa onda ništa do navečer. Zove Vins Skins i pita oću van. Ja kažem oću. U međuvremenu zove Dabar pita oću van. Ja kažem oću. Navečer oko cenera zove Doktor Živago i pita oću u Spank. Ja kažem oću. Došo on tako po mene u svom mercedesu kojeg je kupio od vlasnika ćumeza u kojem imam zabranu ulaska. Ja i još jedan Korša za kojeg čujem da se rasto od žene i brine za dijete. Ošli Živago i ja tamo, kad ono prepuno. Vjerojatno zbog mene. Počeli smo tamo pit Badvajzer. Ondak ja njega nagovorio da idemu u Jabuku tako da pomirim sve strane s kojima se dogovorih. Malo pomalo, Živago pristaje. U međuvremenu mladi konobar me prepoznao, jer mi je nedavno u jednoj odvartnoj tiskovini objavljen fotos s imenom i prezimenom. kaže mladi konobar : Nikad ne bi reko da se tim baviš. Valjda je mislio da sam pilot Hrvatskog ratnog zrakoplovstva ili čak rok zvijezda iz Los Anđelisa, možda fudbaler Evertona. Ma brus, ja sam običan privatni poduzetnik, pomalo estradni radnik. Nakon Spanka ošli Živago i ja nešto pojest, a kako nam se pripišao ošli u Hard Rok, gdje smo pišanje platili pet čuna. Mnogo je to kume. A tek kolko djece tamo, uz neizbježnu Praud Meri. Katastrofa. Onda malo šetali gradom pa ošli u Jabuku. Parkirasmo pored neke tojote, a unutra taslačina (jebanje, kavsanje, kukičanje, šibanje-izvor Bratoljub Klaić Rječnik stranih riječi, Mladost Zagreb 1978.) Ženskica sjedi na vozačkom sjedištu, a frajer na suvozačkom i pljuga joj. Pomislih, kud ide ovaj svijet i povratih u snijeg uz prigodni haiku :


Bijeli snijeg smeđa mrlja,
Pa, dobro, tko je bio ta hulja !

Onda ušli u Jabuku s nekim psom lutalicom. Redar me upozori kako mi karta vrijedi za nagradnjaču. Pitam ga koja je nagrada. Kaže ziher neko sranje. Bogami tako je i bilo. Devede od Ineksesa. Što je isti kurac da dobiješ devede od Indeksa. Čim uniđoh unutra vidim maše mi Čorba. Pored njega Vins, Hrca i Brana. S druge strane jedna Kristina i njezina najbolja prijateljica koja ima ime po biblijskom liku koji frajeru odreže kosu. Kristina me akta već deset godina, a nešto smo i ...Ja se pravih da je ne vidim. Onda je došo Dabar i njegova fijanse. Njih je mučilo što više nema mjesta u garderobi. Kažem mu, gužva ti je buraz zbog mene. On kaže, bogtemazo, ziher je zbog toga. Onda smo počeli mahnito pit. Ja odvratnu stelu artoa, a oni bogataške votke s redbulom. Ja sam pak akto dvije užasno visoke plavuše (dobro zgledaju) koje su se pravile da su iz Engleske, a zapravo su računovotkinje u Vodoprivredi. Jedna si je čak napisala na torbu London after midnajt, ne bi li zadivile sve poznavatelje gotik mjuzike. Ma marš u kurac s tom šprehicom. Onda je došla mrtva pijana ekipa iz naše male tvrtke. Skoro je izbila tučnjava, jer su ovi iz firme malo prećerali s naguravanjem, pa sam moro spašavat sitjuejšn. Onda sam ih ignoriro i počo mahnito pit. Kad ono, evo nje.
Gadno smo se posvađali, al eto prilazi i kaže ko u onoj glupoj pjesmi : Pa dobro di si ti, te me poljubi, ko da mi je Pravoslavna Nova godina. Ja kažem, čujemo se i odoh pišat.
Malo pomalo, napili se ko majke, a ondak odlučih za sve nas. Idemo doma. tako je i bilo. Probudio sam se drugi dan u 16.14. s užasno natečenom glavom veličine 2 i po sobnog stana na Ravnicama. Tak mi i reba kad pijem Stelu Artua.
Sutra je opet novi dan i jedva ga čekam.
Hugh van der Hazenfefer.

- 17:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>