USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

četvrtak, 12.01.2006.

BOK EKIPA!


( shvativši da mu nema druge uspaljeni vepar krenuo je na put kako bi upoznao nove ziherice)
Evo da se i ja malo oglasim U ludoj kući sve po starom. Mrgud uživa u menčesterskoj sceni, leo se tam negdje u francuskoj ševi (moš mislit), a HH se opet zaljubio. samo sada je stvar ozbiljnija. zaljubio se u dvije cure. ZED i jednu simpatičnu Čakovčanku. I tako dođoh ja danas na poesl i nisam ni prožvakao ranojutarnji sendvić, a on će ti meni. vepre, pod hitno moramo razgovarati o poslu, namignuvši mi poput pravog šmehera. I tako mi on reče da se zaljubil u zblajhanu plavušu. A jo ko fol hladnokrvno na blog i posjetih tajcy. I fakat mala je jako zgodna. Samo postoji veliki problem. Ona ima samo 17 godina dok HH ima 18.5. Bed mu je. Ludo je zaljubljen, a boji se da mala ne voli starije komade. RECITE VI MENI KAJ DA MU KAŽEM? ZNATE KAKVA JE LJUBAV... A što se mene tiče konačno sam krenuo na dijetu.Sada jedam samo 14 puta dnevno ne uključivši marendu. Jebiga, takvi su mi prihodi. I tako, čitamo se uskoro... PUSA OD VEPRA(al bez pederluka)... eh da i meni je dosta nejebice pa otvorih profajl na iskrici ( vidi nadimak: veparzagreb). Toliko sam zatrpan porukama, za popizdit. Ali samo se vi i dalje javljajte....VAŠ VEPAR

- 21:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>