USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

ponedjeljak, 28.11.2005.

VIDIM JA DA TU NEŠTO NE VALJA

Vidim ja da tu nešto ne valja, čim mi je sve oprošteno, čim se Leo zaljubio u neku trebu iz Karlobaga i odjebo mene telefonskim putem radi Gilmurica, što je zbog brutalnosti zabilježio i seizmološki zavod, čim Vepar meni prilazi ko da da se ništa nije dogodilo i čim Mrgud priznaje u Purgeraju da više voli plave (valjda ko Žuga, a onda sam ja Pišonja) i još pritom tvrdi da je Jasna plava, a ne izrazita crnka kao da je iz Lakota Siuox plemena. Bit će da sam onda ja lud, ćorav i neznamkajjošsve, ili je on možda pijanikajtijaznamsvejoš. Mislim da je to ipak kraj, as we know it. Žao mi je da je do svega toga došlo, al ipak, bilo je dobro dok je trajalo. Mislim si gdje je krenulo po zlu, a ondak opet si mislim zašto misliš, nije tvoje da misliš, tvoje je da radiš. Dubiozno promatrajući novonastalo situaciju mislim da je sve krenulo jednog vikenda. Bit će da se puno popilo, pa se svašta kazalo. Al i za to me briga, možda malo, možda puno, ipak vidjeh puno novih ziherica u Purgeraju. Eh, da naručeni fotić se nije pojavio. Ispriku (njegovu -sori buraz imo sam drugo snimanje u Lisinskom) ne bi podnio niti ovaj blog.
FUKARA. koji vas voli i štuje i ne zna kako će bez vas.

- 23:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>