USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

ponedjeljak, 28.11.2005.

POŠTOVANI ČITATELJI

Kao što vidite svi prijete nekakvim ostavkama.Ja baš zato neću.Također gospodin Biber se uskoro vraća na posao. A Leo Pakšu se ludo zaljubio. Znate kak se kaže. mladost ludost!Kako bilo da bilo i dalje ćete nas morati trpiti. A ČLANOVI NAŠE MALE REDAKCIJE S VESELJEM OČEKUJU PETAK I SKOMNI BIBEROV DOMJENAK. Do skorog čitanja...


Prolazi Mujo pored Hasine kuce i vidi u Hasinom vrtu kako Becker i Sampras igraju tenis?!- Pobogu Haso, veli Mujo, pa sta ovi slavni tenisaci rade u tvom vrtu?Veli Haso:- Pusti, bolan, Mujo, naso sam neku zlatnu ribicu koja ispunjava zelje!Na to se Mujo sav pomami:- Zlatnu ribicu, kazes? Gdje je, gdje je??Veli Haso:- Eno je tamo, bolan u kuvinji u casi, samo pazi, malo je nagluha!Otrci Mujo kod zlatne ribice i pocne vikati u casu:- ZLATNA RIBICE, ZLATNA RIBICE, ZELIM STO MILJUNA KUNA, STO MILJUNA KUUNAAA!I ode Mujo doma, a kad tamo nadje umjesto sto miljuna kuna, sto miljuna sapuna!Sav ljutit vrati se Hasi i veli mu:- Pa pobogu Haso, ova tvoja zlatna ribica nista ne valja! Ja zelio sto miljuna kuna a kad tamo dobio sto miljuna sapuna!!!A odgovori njemu Haso:- A sta ti, bolan, mislis da sam ja htio vrhunski TENIS?!

- 22:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>