USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

četvrtak, 24.11.2005.

USPJEŠNICE LET 3 I U NAS

Popis skladbi na albumu:
1. MALA SOBA
2. ERO S ONOGA SVIJETA
3. RIJEČKE PIČKE
4. ODVEST ĆU TE NA VJENČANJE
5. ZURLE TREŠTAT
6. RADO IDE SRBIN U VOJNIKE (PIČKA)
7. DIJETE U VREMENU
8. SOKOL
9. CIKLAMA
10. BEOGRADE
11. ALAM IĐAZI
12. MAMNE BANETA
13. JAHORINA
14. KURCEM U ČELO
Bonus:
15. ODPELJAL TE BOM NA POROKO
16. MOST NA DRINI ĆUPRIJA

RIJEČKE PIČKE
(D.Martinović / Z.Prodanović – D.Martinović/Z.Prodanović – Let3)

Podravina, Posavina, Banat, Bačka, Srijem
Panonija, Slavonija, Pelagonija
Pomoravlje, Povardarje, Podunavlje, Posavlje
Kordun, Lika, Boka, Vranje
Gorenjska, Dolenjska

Šumadija, Dalmacija, Istra, Kosovo
Međimurje, Prekomurje, Bosna, Zagorje
Herceg Bosna, Potisje, Negotinska Krajina
Štajerska, Koruška, Kvarner, Sandžak.

Nigdje takvog grada nisam vidio
Nigdje takvog grada nema

Riječke najbolje su čke, čke
Vole svoje dečke
I daju meni pičke

Moja Rijeka je najljepši grad
U njoj vlada rokerski sklad
Gitaru svira i star i mlad
I dok na lukobranu galebovi klikću
Ja najviše štujem
Riječku pičku.

Riječke najbolje su čke, čke…

RADO IDE SRBIN U VOJNIKE (PIČKA)
(D.Martinović – D.Martinović – Let3)

Želatina mi je pogodi, di, di
pogodi, di, di
U očima, ma, ma
U očima, ma, ma
Mozak mi se totopi, pi, pi
totopi, pi, pi
Popij ga, ga, ga
Popij gi, gi, gi

Pička
Iz pičke želatina kao zguslo more slano
Kurac kao kuhača
Pička kao mrva kruva
Pička kao Empajer stejt bilding
Pička kao most na Drini ćuprija
Pička kao kameniti put
Pička kao mits and legends of King Artur and najts of raund tejbl
Pička kao sarma
Pička kao kurac od antilope
A, ne, ne, od anakonde
Pička kao čista duša

MAMNE BANETA
(D.Matinović – D.Martinović – Let3)

Ljeto prođe, a jesen nam dođe
Pa ja saših odijelo od kože.
Široka ramena, a usko u struku
Veliki reveri pod bradom mi se tuku.
Jedna mala gleda pa se kezi
Skrili noge široki trapezi.
Neki kažu da tabane nemam
A žene viču: Tebe Sexy trebam!

Mamne baneta, mamne mamne baneta

Ameri me poslali na mjesec
Lagano sam falio putanju.
Vau vau avav vau
Osta Lajka u drugome stanju.
Malo sam se šetao po suncu
Spalio sam dlačice na šulcu.
Podnio sam veliku vrućinu
Izgore mi noge na brzinu.

- 15:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>