USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

srijeda, 23.11.2005.

CRUYFF I BOWIE IZRAZILI PODRŠKU BIBERU



Najtiražniji nizozemski sportski dnevnik Huur Sport Veerein Dag u broju od srijede u rubrici reagiranja prenio je i opširno pismo Johanna Cruyffa u kojem ta veličina izražava podršku Biberu zbog nedavnih događanja vezanih uz Rusvaj i montirani proces na Prekršajnom sudu. Iz opširnog reagiranja na skandalozne događaje izdvajamo:
'To je nezamislivo. Uprava Rusvaja svojim nedoličnim ponašanjem i nelogičnim potezima upravo je prisnažila i dokazala staru latinsku poslovicu Omen est Nomen. Rusvajskim potezom izmicanja bubnjarske stolice znatno je osiromašena ionako mizerna hrvatska glazbena scena, a kad sam preko svojih skauta doznao za pojavljivanje novog bubnjara, koji usto još krade identitete, bio sam zgranut. Ne, to je ipak previše.' zaključio je Cruyff.
Sudbinu u maniri tragičnog grčkog junaka popratio je svojim komentarom i David Bowie. On se, pak, oglasio u najtiražnijim britanskim dnevnicima, The TImesu, The Sunu i Daily Mailu te BBC-u.
U pismu podrške izrazio je krajnje nezadovoljstvo Biberovom trenutnom situacijom te ga je u znak suosjećanja pozvao da mu se pridruži slijedećim riječima :
' Prijatelju, Rumba Bar je još uvijek na staroj adresi St. George Street W67. Ovaj put bit ćeš s druge strane šanka. Ukoliko ti to nije dovoljno bubnjarski stolac je rezerviran za tebe na mojoj predstojećoj australskoj turneji. Podsjećam te kako sam upravo započeo pregovore za snimanje filma o Tesli pa sam Nolanu rekao : ili on samnom ili bez mene. Naravno, glumio bi samog sebe. Nadam se tvome skorom odgovoru jer, This is not America.

- 09:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>