USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

subota, 19.11.2005.

GRAND FINALE U SERDAR JOLE 14

Izvinite nisam mislio da cemo ovako da razgovaramo ali vi ste krivi: stalno izazivate, ponizavate nas, vredja te nas, a djura ima slabe zivce.
Da skuvamo jednu kaficu, AH. E sad cu da skuvam kafu.
Vama je sigurno poznato to su vam vasi rekli pre nego sto ste se ovde doselili da sam ja bio u zatvoru 2 godine, ne znam da li su vam pominjali i djuru, verovatno jesu, i on je bio preko 4 godine. E vidite to sto su vam rekli, to je tacno!?!?!?! I ja to priznajem!?!?!?!!?!?!?! Kad god me neko pita, ja kazem: jeste, voleo sam ga. Staljin je za mene bio sve i sja. Njemu danas prepisuju svasta i to sto je istina i to sto nije istina. Optuzuju ga zlocine koje nije ucinio, nesto jeste to se zna i to priznajem. Ali onda u ono vreme pa ja sam mislio da je bezgresan. Bio sam mlad, lud. Uzeo bih pusku i borio bi se misleci da ginem za svetsku pravdu. Trebalo mi je otreznjenje, da stane da razmislim, da sebi kazem onaj ko te osudio zeleo ti je dobro i ja sam mu danas zahvalan. Danas tacno znam gde je bila greska a gde nije.
Sta, boli vas??? E pa Djura ima tesku ruku. Sve ovo ja vama pricam iz prostog razloga sto mislim da ste u slicnoj situaciji u kojoj sam ja bio pre mnogo godina, ali prijatelju moj, nisi ti mlad pa da ne znas sta radis. U godinama si kada se ne prasta greska. Saberi se, ispovedaj mi se, evo a ja ti se kunem, sve sto budes meni rekao, kao covek coveku ostace izmedju ova 4 zida. Cekaj, krisom sam bio ukljucio magnetofon... (klik) EVO! Ugasio sam ga. Ja znam da si ti kao dete morao da budes na strani brata i oca i to te pogresno orjentisalo, zalut'o si u gustu sumu gde su te sacekali strani agenti koji vrsljaju po nasoj zemlji. To su sve Englezi organizovali. Dojavili amerikancima, amerikanci te sacekali u Parizu i uvukli u podzemlje. Jel tako bilo. Jeste. A bio si mlad, prirodno je, hoces da jedes, hoces da jebes a to kosta brate, pa onda droga.
Podstanar: Gospodine Cvorovicu izgubicu avion.
Ilija: Ne brini sticices, sticices ako se lepo dogovorimo.
Podstanar: Sta da se dogovorimo
Ilija: Lepo, da sve ovo meni priznas, evo ja tebi ovo govorim kao sto bi govorio mom bratu djuri da se nasao u slicnoj situaciji. Da meni lepo priznas, pa da sednemo u moja kola, odemo do Sup-a, gde ces stati pred licem zakona i reci: JESTE, KRIV SAM, JEO SAM GOVNA, bas tim recima bez moljenja, JEO SAM GOVNA RADIO SAM TO I TO, JER SAM BIO SLEP PORED OCIJU. KAZNITE ME DA OKAJEM SVOJE GREHE DA PONOVO BUDEM COVEK DA STANEM NA SVOJE NOGE.
Sta se ti smeskas???
Podstanar: Ne mogu da verujem da postoji covek kao vi.
Ilija: Smem li nesto da vas zamolim?
Podstanar: Izvolite...
Ilija: Pomozite mi da vas ne ubijem! Razumes, sa puno razloga da nikog ne ogovaram, ja sam uvek bio na ivici da nekog ubijem, neomjte to vi da budete, nemojte molim vas, nemojte vi da budete... da mi platite za sve one koji su me ponizavali, koji su me mucili. NEMOJTE VI!!!
Tako ces ti, brate njima lepo da kazes a oni ce lepo da se povuku, dok se dogovore i vratimo se lepo kod Danice. Ona spremi rucak, pozovemo djuru, On ce ti oprostiti sto te tukao!!!!! Je li, i ti se lepo vratis u pariz i pocnes da radis ali za nase.
MENE, AKO SE SETE NA DAN BEZBEDNOSTI, SETE SE, AKO SE NE STETE, NIKOM NISTA TO JE BILA MOJA DUZNOST DA RADIM. NAJVECE ZADOVOLJSTVO BICE MI MISAO DA SAM JEDNOG COVEKA IZVEO NA PRAVI PUT.

- 19:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>