USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

subota, 19.11.2005.

JEL' ONAJ KOD KUĆE

Zasto su te zvali, jel' su te zvali zbog...?
-Zbog cega?
-Pa rekao si da mozda proveravaju...
-U grob ces ti mene oterati, u grob! Jel' onaj kod kuce?
-K'o?
-Moj pokojni caca.... pa podstanar!!!!
-Nije.
-Pa gdje je?
-Odkud ja znam, sta je bilo tamo Ilija?
-Nista tek ce biti...
Kazem ja: 'Druze sumnjate li vi u mene? Vi znate' reko' 'da sam ja odlez'o dve godine.
'Ne znam verujte', kaze on, a , na stolu mu ovakva (pokazuje rukama) , plava fascikla , sa kruzicima od soljice kafe. MOOOOOJ slucaj sigurno!

Jos ne bi covek ni rek'o da je on inspektor , onako uredan. Lepo odeven , znas. One iz mog vremena , mogla si da prepoznas sa pet kilometara. To im je bila taktika. Da ga se plasis! Cim ga vidis-znas ko je. A ovi opet idu u drugu krajnost. Cim ga vidis-ne znas ko je!!

- 19:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>