STO VISE ZIVIM,MANJE ZNAM,STO MANJE ZNAM,VISE ZALIM

četvrtak, 19.10.2006.

novi postich...

Ej ljudovi sta ima!!! Prvo se moram zahvaliti Kimy sto teko lijepo udvostrucuje komentare! Kim,samo se ne nadaj da cu pisati 80 komentara! Kiss Kim! I mojoj maloj za 13 komentara! Kiss malena!! Onda, u proslom postu sam napisala da sam s Franom, e pa vise nisam! Nisam vise mogla! Nisam ja tip cure koja bi mogla biti dugo s nekim! Prije sam bila takva, sada vise nisam! Prekinuli smo zbog nekih stvari koje su meni falile i koje nisam mogla imati dok sam s nekim. Dobro dukica kaze: ZAKON JE BITI SOLO!!!!! Kiss Duka! Sutra u skoli nemam obicnu nastavu, nego neki projektni dan, neke radionice! Ja sam se upisla u neku o anoreksiji i bulimiji i modi i takvim stvarima! Bas super,bar necu morati nositi knjige! I odgovarati biologiju i hrvatski!! Bili danas osmasi u nasoj smjeni na informatici i bilo bas ludo! Sprdali se s njima i tako to! Joj, jucer na engleskom je bilo odlicno! Iva i ja izstipale jadnog Cecija, toliko jako da ima otiske nasih prstiju! Ceci, zbilja sorry!!!! Onda usli u ucionicu i smijali se ko ludi, nastavnica skupa s nama, Ceci je pokazivao svoje sise, kako smo ga stipale! Ja sam umrla!!! I tako!!!! Jedva cekam ponedjeljak da ga ponovno tlacimo!!!! Ceci jos jedno sorry!!!
Nista, idem sada, uskoro imam tjelesni(idemo se vozati biciklima, po ovoj hladnoci!!! Brrrrr!!!!) Kiss: Turetu,Zoki, Dini, Buji,Huđi,Duki,Kim,Mojoj maloj,Guzi i njenom Toniju, Teuti,Bari,Zebi i ostaloj komepaniji! Kiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.10.2006. u 15:27 • 48 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ME,MYSELF AND I................








Slike:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i kurta!dobra slicica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ture

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ture,iva i kurta! tu je bilo ruku svuda...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i iva!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva i Merdic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i iva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ture


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i zoka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i borna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i kurta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i jurica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iva i TURE!


Burek sa sirom band



Burek sa sirom band!!!!

Nesto o meni...

IME: IVONA
DATUM RODENJA: 24.05.1993
ZIVIM U : OSIJEKU, D.G.O.
SKOLA: O.S.JAGODE TRUHELKE
NAJFRENDOVI: IVA, TURE, DINO, BUJO, DORA, TEUTA, ZEBA, BARBARA, MIKAC, MERDIC, GOGI...
VOLIM: IZLAZITI, TELEFONIRATI, SPAVATI, MOJE FRENDOVE I FRENDICE, COKOLADU, SLADOLED...
NE VOLIM: SKOLU, LAZI, PODVALE I PREVARE, ZLE LJUDE, LJUDSKU GLUPOST, JESTI, HLADNOCU, RANO BUDENJE, ...
LJUBAV: SOLO...