utorak, 15.08.2006.

Lucy je zbunjena

Tko zna koji je ovo prekid u nizu? Nije ni bitno. Ne zelim ga vise vidjeti. Sve mi je jasnije da se ova veza pretvorila u naviku. A ja mrzim navike!
Nakon jednog dana provedenog u sobi,punog suza, Lucy je spremna krenuti ispocetka!Puna sam planova. Sutra cu obaviti jedan shopping, prekosutra frizera i kozmeticarku! Krajem osmog mjeseca stavljam ekstenzije, konacno sam skupila pare!U 9. mjesecu krecem na vozacki, pa na pripreme za faks... Bas sam uzbudjena! Imat cu vise vremena za svoje frendove, sjedit cu cijelu noc u kvartu ako mi se bude dalo!
Moram priznati, bojim se nepoznatog. Navikla sam na njega, voljela sam ga, htjela sam cijeli zivot provesti s njim. Svi ti snovi rasprsili su se kao balon od sapunice! Ali ipak, da smo nastavili, ta bi se ljubav pretvorila u mrznju! Sigurna sam u to. Ne mogu reci da je los decko. Ne pije, nije zenskaros. Dvije osobine koje su me najvise povrijedile kod bivsih. Ali,ni sama neznam kako, izgubili smo medjusobno postovanje. Izgubili smo povjerenje. Umjesto njeznih rijeci i gledanja zalaska sunca, prevladale su svadje. Svaki dan,svaki razgovor svadja! Nisam cura koje je luda za izlascima i pijancevanjima do rane zore. Volim mirne veceri, odlaske u kino, setnje gradom, romanticna putovanja. Bojim se da to nikad necu naci.

- 13:14 -

Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zgode i nezgode mlade Lucy