ponedjeljak, 17.07.2006.

kako je Lucy zavoljela macu

Ja, inace, ne volim macke. Mislim, volim macke ali ne u mojoj blizini. Pogotovo ne one velike sto skacu sa stola na stol i brljaju po hrani. Kad god dojem baki, braticeve tri veike macke skacu po kuci, paraju zavjese i slicno!
Mazu sam pronasla ispred Getroa u Novom Zagrebu. Dok smo ja i najdraza majka pusile ispred i cekale tatu i buraza, dosla je mala maca. Nije mogla imati vise od tri tjedna. Bila je gladna, izgubljena i jako prljava. Iznenadila me mamina reakcija,uzet cemo je doma. Ona stvarno mrzi macke,pogotovo u stanu. Rekla je, sto cu kad je tako mala!Kad je tata dao blagoslov,spakirali smo stvari i macu te krenuli baki.Nakon sto mi se popiskila u krilu,zavrsila je kod mame.Nakon sat vrememna voznje autoputom i Mazinog mijaukanja dosli smo baki. Mazu je cekao jos jedan sok-kupanje!A zna se da macke mrze vodu!Nakon uspjesnog kupanja i susenja toplim rucnikom objasnjavala sam braticu da je Maza musko.Okrenula sam ju na ledja i mrtvo hladno rekla-vidi,ima jaja!A on je meni jos hladnije rekao-to nisu jaja,to je krpeljrofl!Bacila sam mu Mazu u krilo,a on joj je bez problema izvadio krpelja!I sad neznamo je li musko ili zensko,cekamo da prodje jos neko vrijeme!
Postala sam ovisna o maloj Mazi!Navlacim ju ko malo dijete,ucim da jede wiskas,a ne salamu kako je naucila ispred getroa.Jucer se zaljepila za ljepilo koje je baka postavila da ulovi misa.Ulovila me panika i kad sam ju konacno odljepila nije mogla napraviti ni dva koraka a da se ne zaljepi za tepih!Sljedilo je mrsko joj kupanje i zamatanje u toplu deku gdje je provela dva sata spavajuci!
Sad je Maza dobro, zaigrana kao i prije tog slucaja sa ljepilom!

A uvijek sam govorila da mrzim macke...

- 12:57 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zgode i nezgode mlade Lucy