četvrtak, 30.08.2007.

MOJ PRVI (DUGO PLANIRANI) BLOG!!!

Evo, napokon se i to dogodilo. Odlučila sam otvorit blog! Mislila sam to učinit još davno ali nikad nisam znala kak počet, pa nisam imala brz internet... tako da sam to odgađala jako dugo.
Sad više nemam izgovora, imam brz internet a i spremam se otvoriti novu stranicu svog života... jako bitnu stranicu.

Završila sam srednju i sad dolazi do velike promjene, koje ja još i nisam svjesna, i za koju ne znam da li sam uopće spremna! Upisala sam fax, koji je velika prekretnica jer znam da će se moj život sada promijenit ali još ne znam kako... nema više one sigurnosti, ljudi i navika koje sam imala... nema više onih svakodnevnih, beznačajnih stvari... moram se priviknuti na sasvim drugačije stvari...a ja baš i ne volim promjene. Dosad je moj najveći "izazov" bio otić do smb-a u školu, i skoro nikad čak i do tamo nisam išla sama...a sad...

Nov "način života", novo društvo i nove navike samo su dio mog novog okrenutog lista, jedne prazne stranice koja će nadam se biti popunjena lijepim i sretnim stvarima...
Okrenut ću i novi list u ljubavi... sve stare stvari tj. stare «ljubavi» (ako bi se tako uopće mogle nazvati, jer nisam baš osoba koja se često zaljubljuje, tj. da budem iskrena, koja se uopće zaljubljuje) sve to je zaboravljeno i spremna sam za novi početak!

A i ovaj blog je dio sveg tog novog!
I samo da vas upozorim – ovisna sam o tri točkice wink ...
Ostalo slijedi...

/18:34/ ..::Leave a Step::.. /5 Lost Souls)/

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.