utorak, 04.04.2006.

I´m rollerblading in the rain

Nedam se...vec godinu dana skoro pa nisam izasao iz kuce bez rola...pa i sad tj.danas dok je padala kisa thumbup
Fora je u tome da samo treba drzati ispruzen kisobran ispred sebe,i kisa pada pod kutem,tako da ostanem vise manje suh heh :)
Primjetio sam da sam ove zime bio mozda cak i jedini ˝manijak˝ u gradu Zagrebu koji se kretao na rolama.
Ovih dana su i drugi po malo krenuli u zivot na svojim prometalima na vlastiti pogon,no ako ovakvo vrijeme nastavi...mislim da cu i dalje solirat wink

Kad stignem na doticno mjesto,samo ih spremim u torbu i idem dalje...slobodno udjem u ducane i banke...cak sam se neki dan bez problema popeo pjesice na 16.kat Vjesnikovog nebodera...i to u rolama!!! heh

Nekako sam se naviknuo na taj nacin prijevoza tako da mi je blesavo krenuti negdje tramvajem ili busom.
Do Trga ionako prije dodjem na rolama nego sa tramom...hm...sad se upravo pitam zasto Vam to sve uopce pisem!?
Mozda apeliram na sve vas da izadjete na ulice sa kotacima...ili samo trazim opravdanje za krajnost do koje sam se doveo?
uglavnom...meni pase hehe wave
- 00:21 - Ostavi svoj trag (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>