petak, 17.02.2006.

ja djubre :(

e bas sam seronja!!!
Upravo sam dosao na svoj blog po prvi put u zadnjih 5 mjeseci i sam se sebi gadim kako sam ga a i sve vas zapostavio. Nisam imao net vezu,pa mi ˝kao˝ to moze posluziti za izgovor...no ipak sam malo pretjerao. Ne znam od kuda da pocnem sa pisanjem...pa cu ostavljati postove kako ce mi doci,no u svakom slucaju,puno cesce od zadnje pauze od 5 mjeseci hehe :P
Danas sam bas ˝pjevao˝ na znakovnom jeziku pred g.Bandicem i Kosoricom u hotelu Panorama.
(umedjuvremenu sam poceo uciti znakovni jezik ) i imali smo nastup pred Facama jer je pokrenuta Veeeeeeeeelika medjunarodna humanitarna akcija skupljanja financijskih sredstava za izgradnju centra za pomoc osobama sa invaliditetom. Izvodili smo himnu udruge uz glazbenu podlogu,izgledalo je poput naprednog tecaja aerobika,no novinari su bili odusevljeni hehe
Mislim da ce biti i prilog u dnevniku ;)
Idem sad,veceras radim u Komediji kao biljeter...da si malo popravim djeparac i naravno da do grada idem na rolama,jer iz njih nisam izasao jos od Pogotka. Od 9.mj sam samo 4 puta bio u tramu,a svaki dan sam u gradu. Ponekad i po nekoliko puta simo i tamo. Ova 4 puta sam potrosio kad je bio snijeg,no i tad sam se radije setao jer obozavam kada skripi pod djonovima heh
pozdrav svima :)
- 17:47 - Ostavi svoj trag (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>