četvrtak, 14.07.2005.

da Vam se javim....

Dosao sam ostaviti post tako da mi blog ostane na zivotu. (ako se to tako moze reci)
Sutra idem na more tj. na Krk u maleni gradic Vrbnik i tamo sam do pocetka 9.mj.
Tj.to ce mi biti tocka sa koje cu kretati i na koju cu se vracati kroz cijelo ljeto jer planiram napraviti malu turneju po obali.

Krivo mi je kada vidim sto je ostalo od moga bloga,no sam sam kriv i sad mi je zao...ali kao sto sam vam jednom napisao ˝Kad nesto radim,onda to volim raditi kako treba tj. unijeti dio sebe u taj posao˝ a okolnosti u zivotu su me sprecavale u redovnom i postenom pisanju bloga.

Od jeseni tj. kad se vratim sa mora cu opet krenuti u nove pobjede i sve vam objasniti a do onda mi se svi lijepo odmorite i napunite baterije,a ovo ljeto napravite nesto za sebe sto vas veseli!!!

Zadao sam si da cu konacno nauciti zonglirati! hehe
Prije 2 godine sa putovanja po Skandinavskim zemljama donio sam 3 loptice za zongliranje (one profesionalne) i od onda svako malo planiram da cu poceti vjezbati sa njima....
Pocinjem cim se raspakiram i kad sve u kuci (u Vrbniku) dodje na svoje mjesto,obecajem!

Pusa svima i citamo se na jesen....sad se idem nastaviti pakirati heh

Pozdrav i uzivajte mi....ja hocu :)
- 00:18 - Ostavi svoj trag (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>