....love to be a NurSe...

petak, 18.11.2016.

Čuda se događaju-NMBI

Znam da će mnogima zvučati nemoguće, jer i meni samoj je još uvijek šok, ali ja sam danas dobila PIN, tj registraciju u NMBI(Irska komora za medicinske sestre).
Naime aplikacijski paket je plaćen 31.kolovoza 2016
Moji dokumenti su dostavljeni u NMBI 12.rujna 2016
C form iz HKMS je poslan 17.rujna 2016
I za točno mjesec dana ja sam dobila registraciju.18.listopada 2016

Ovaj post ne pišem da se pohvalim da ga ja imam, a vi nemate, već dapače da Vam dam nadu(za one koji čekaju) i smjernice za one koji kreću u Irsku avanturu.

Kakvu nadu sad ćete reći?!?
Istina je da sam ja magistra sestrinstva i da je to jako puno značilo, jer kao i prvostupnici sestrinstva imam automatsko priznavanje kvalifikacija i sam postupak registracije je dosta brži. Znači, da škola sigurno puno znači. Ali i ne mora biti.. Događaju se velike promjene za sestre 4+1. Naime, u tijeku je značajan rad na provođenju procesa registracije svih hrvatskih medicinskih sestara u Irskoj. Cijeli postupak sa objašnjenjem možete vidjeti na ovome linku (https://www.facebook.com/utsnurserecruitment/posts/1816770761933842), na kojemu najviše možemo zahvaliti momcima iz UTS group. A o njima detaljnije pročitajte u sljedećem postu. Tako, ako se već njima niste obratili za pomoć, tj. ako ste zaglavili negdje javite im se.. Voljni su pomoći svakome.

A za one koji planiraju dolazak...
Dakle kada sam se odlučila na ovu avanturu, naravno, kao i ostali uhvatila sam se laptopa i istraživala sve živo..Slala cv na neviđeno ne znajući što se ovdje uopće očekuje i traži.. Ja sam mislila pošalješ cv, oni te intervjuiraju i odmah radiš kao sestra..Ali to baš ne ide tako od ruke. Meni iskreno nije bilo uopće teško,nekako je išlo korak po korak. Nemojte mislit da se meni nešto nije "zagropalo" (zakompliciralo) ali vjerujte sve se dade riješiti, samo mirne glave svaki papir sakupite i polako. Kratko sam lutala, dok nisam naišla na UTS group i na dobru dušu Denisa Mitrova i Martina Whelan. (u sljedećem postu više o njima)
Uglavnom, javite im se, slijedite njihove upute, mirno i polako prikupite sve dokumente koje Vam oni kažu i što je najvažnije:DOĐITE SPREMNI U IRSKU, što u ovom slučaju znači sa svakim bitnim prevedenim dokumentom i postupak će ići puno brže.

Oznake: posao, Irska, medicinska-sestra

18.11.2016. u 23:43 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2016  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Blog je namijenjen medicinskim sestrama, njegovateljima, medicinarima...
Blog je namijenjen promicanju sestrinstva i nastojanju podizanja na veću razinu!

Linkovi

http://www.hkms.hr/
http://www.nmbi.ie/Home
http://utshrgroup.com/