just want to say good bye! - ¤×MY SOUL TO HELL FOR A COMPANYפ - Blog.hr

¤×MY SOUL TO HELL FOR A COMPANYפ

četvrtak, 29.06.2006.

just want to say good bye!

Evo prošlo je više od dva tjedna otkako je škola završila. Ljudove iz razreda viđam sve rijeđe. Sve mi izgleda skroz čudno, tužno, isprazno... Ništa nije kao prije. Te stare prijatelje zamijenit će novi, mi ćemo se s vremenom naviknit na to. Najviše me rastuži kad pomislim na to da ćemo se mi pomirit s tim da će neki naši prijatelji i poznanici iz osnovne skroz nestati iz našeg života. Osijećam se glupo kad to kažem ali.....nedostaje mi osnovnjak ali isto toliko me privlaći i srednja škola, neka druga sredina, neki novi ljudi... Have nothing to say, ja mislim da sam sve rekla šta sam trebala.
- 23:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>