PRED NAMA JE DUGO, TOPLO LITO!!! - ¤×MY SOUL TO HELL FOR A COMPANYפ - Blog.hr

¤×MY SOUL TO HELL FOR A COMPANYפ

srijeda, 28.06.2006.

PRED NAMA JE DUGO, TOPLO LITO!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Po samom naslovu vidite da iman velika oćekivanja ovog lita. To je na neki naćin dobro ali na neki i nije jer bi mogla doživit razoćarenje.
Ćim mi je završila škola otišla san tjedan dana na Vis da se malo odmorin od svega. Tih tjedan dana mi je prošlo sporije nego cila školska godina (baren se meni tako ćinilo). Bilo mi je užasno dosadno ijako san se svaki dan išla kupat. Na ton ''puston otoku'' nisan uspila upoznat nijednog vršnjaka/vršnjakinju. Ali napokon je i to završilo pa san se vratila u Split. U Splitu nisan provela niti 15 minuti (doslovno je tako bilo). Došla san sa katamaranom sa Visa i odma sila na trajekt za Brać. To me nije ni malo veselilo jer ni na Braću neman neku ekipu. Pripremila san se za još jedan dosadan vikend. Jedva san se ćekala vratit u Split jer su mi neki određeni ljudi jebeno nedostajali.
Kad san došla na Brać saznala san da mi je tamo jedan prijatelj iz škole, to me prilićno oraspoložilo jer on na Braću ima dosta prijatelja. Dogovorili smo se da ću izać s njima i da će me on lipo upoznat sa svojom ekipom. Inaće, iman kratke izlaske (doma triban bit već u 11). Taj mi dan Stara nije naglasila kad se triban vratit pa san ja to okrenila u svoju korist, vratila san se.....ma saznat ćete kasnije.
Kad san izašla snjima sve je bilo super, uklopila san se. Sve je bilo dobro dok nam se nije pridružia još jedan tip. Na prvi pogled mi se nije baš svidia jer mi se nije ni javia (inaće su se svi ostali došli upoznat samnon kad su vidili da san ''nova''). No mi smo malo po malo poćeli prićat i zajebavat se skroz neovisno o drugima. Oko jedanaest mi je predložia da idemo malo prošetat (da se odvojimo od ostalih). Naravno ja san jedva doćekala da to kaže. Znala san da će mi mobitel uskoro poćet zvonit tj. da će me Stara poćet zvat da dođen doma pa san iskljućila ton. Ko je jebe?!? Tako smo mi bili sami..................neću pisat detalje, to vas ne zanima =) Oko jedne ure ja san se sitila da bi bilo dobro da oden doma jer san stvarno produžila izlazak koliko je najduže bilo moguće. On je na sreću bia pun razumjevanja pa me s motoron ''dostavia'' rvno ispri kuće da bi stigla doma šta prije.
Normalno, kad san došla doma, Stara me ćekala u fotelji u mraku. Ćim san nećujno ušla u stan, ćula san iz mraka njezin glas ''A dobro da si se sitil di ti je kuća?''. Onda su mi poćela predavanja šta mi se moglo dogodit (koga briga šta mi se moglo dogodit-glavno da nije!!!) Stara mi je rekla da sljedeći dan ostajen doma, da ne iden ni na kupanje ni nigdi. Sljedeći dan je organizirala da svi (cila obitelj) idemo na Bol se kupat. Ja san zaglumila neku glavobolju samo da ostanem doma jer ako GA taj dan ne vidin neću ga vidit tjednima (taj mi je dan bia zadnji dan na Braću). Stara je nekako ''popušila'' tu moju glumu i ostavila me doma samu. Ja san naravno odma izašla vani da s NJIM proveden te zadne sate koji su nam ostali.
Zašto van ja ovo uopće pišen??? Neman pojma, valjda zato da van pokažen kako van može bit dobro ovog lita. Taj vikend na Braću ću sigurno pamtit dugo ijako san se prije odlaska tamo pripremila na dosadan vikend.
Ovi će nan praznici proć tako brzo da nećemo ni primjetit stoga moramo uživat u svakom trenutku i maksimalmo iskoristit svo vrime šta imamo.
- 23:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>