°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

10.09.2006., nedjelja

Oh I wanna dance with somebody....with somebody who loves me....smijeh

Hey ya!!!smijeh evo i mene nakon deset dana...samo da znate, naslov nema veze s nicim..hehe...upravo slusam tu pjesmu pa tako..hehe.....ah sada je pocela skola a zajedno s njom i nova sranja..ucenje, ucenje, ucenje i samo prokleto ucenje...headbangmad.a meni se tako ne da..ma u zadnje vrijeme mi se nis ne da...ni ziviti ni umrijeti ni nista....e skola.....noc prije nego je pocela skola nisan ni mogla spavat kako treba...toliko sam bila nekako uzbuđena...a i bilo me strah da necu biti sa very u razredu..i onda dođemo mi u skolu i vidim ja.......adrijana i ja smo zajedno u razredu..jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bila sam bas sretna....iako mi je bilo i zao sto nismo svi cetvero upali u isti razred...ali ok...glavno je da je very samnom..hehe..i onda mi uđemo u razred...ono na prvi pogled nam se to sve i nije bas svidjelo...sve mi je bilo totalno novo...nova lica, predmeti, profesori, skola..sveee..na sto god sam pogledala sve mi je bilo novo....i onda smo ja i very zamolile pedagogicu da nas premijesti u drugi razred da budemo sa ninom i mateom u razredu..a i jos jedna cura se htijela premijestiti u nas razred....i cim smo izasle iz skole vec nam je bilo zao sto smo ju molile...jer ipak..to je srednja a i kada bolje razmislimo..bolje nam je da smo same....hehe...i tako da nas na kraju i nisu premijestili nego smo mi lijepo ostale u nasem 1.b razredu.....onda smo upoznale neke dvije cure koje su tu iz okolnih sela....samo nas 4 a svi su ostali sa grada....tako da sa svima moram pricat knjizevni a sa te dvije cure na dijalektu, hvala Bogu..hehe...bar netko da me razumije kada ja pricam po svoju..hehe....tako da sam zbog toga sretna..smijeh.hehe..polako smo se svi poceli upoznavati ali ipak nam svima treba vremena da se naviknemo jedni na druge..ma mislim to je normalno....ne mozemo u tjedan dana svi vec biti ne znam kakvi prijatelji....ali ja mislim da cemo mi biti dobar razred...u razredu nas je 29....20 zenskih i 9 muskih...muski su svi ono normalni..a ja sam bas htijela nekog metalca ili repera u razredu..hehe..da bude zanimljivo..ne kazem da nece biti..ali........ma nema veze..hehe...to su samo moje zelje....jadne...hehe....a ono..svaki dan smo sve opusteniji..pa malo pricamo i smijemo se...ma biti ce nam dobro...profesori su svi onako....ok.......neki vise neki manje..ipak ne moze bas sve biti u redu..hehe...ah morat cu uciti i gotovo..ali ja bi opet u osnovnuuuuuuu...ma joj..bas mi fale svi...i kada ih vidim ovako po gradu...ma ne znam..bas mi dođe za plakat..jer mi smo stvarno bili jako dobar razred...slagali smo se...i bili smo prijatelji..svii..i bas mi falee..fali ta atmosfera, te gluposti, smijanja...pa cak i profesori....ali sta ces? zivot je takav..ma valjda ce sve polako sjesti na svoje mjesto...stvarno se nadam.....i takko..sta da vam vise pricam....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa da......ma moram spomenuti da sam upoznala naughty girl.....jeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!smijehsmijeh..tako sam sretna zbog toga....hehe.....kada sam ju vidjela........ko da sam vidila billa..hehe..a dobro ne bas tako, ajde.....hehe....ma naughty super si i nadam se da cemo se jos naci........evo saljem ti jedan veliki kisssssssssss&hugggggggggggg!!!!!!kiss..etto toliko o naughty...........................................inace ja sam u zadnje vrijeme super...raspolozena sam i smijem se ko budala.lud...hehe....samo sto, kao sto sam vec rekla, nis mi se ne da....ali dobro....ma nije dobro ali ok..hehe......proci ce..valjda....a ta skola toliko me umori..joj..ja dođem doma mrtva umorna i onda za par sati moram na trening.ajj...malo mi fali da ne crknem tamo dok trener nesto sere.....i jos mi se zivci dignu na 100 pa mi malo fali da mu samar ne opalim..burninmad..e ali moram pohvaliti jucerasnji trening...ja mislim da taj trening ne zaboravim nikada....bio je predobar..imali smo trening ujutro od 9 do 11....i bila je tako dobra atmosfera ...bas smo dobro igrale..bas sa zeljom i voljom.....a trener je bio dobar...smijale smo se ko nikada na tom treningu..smijeh..zbog svih gluposti koje smo napravile..ajoj..bilo je stvarno za pisat od smijeha...rofl.....to je bio najbolji trening ikada....hehe..ali kako kazu: SVE LIJEPO KRATKO TRAJE.....ali i to je zivot....................i ja mislim da sam vam sve rekla......e da ljudi to bi bilo to....jos par slikica..hehe..nece ni ovaj puta proci bez toga....hehe......

ne znam zasto...ali ova slika mi je tako lijepa....ima nesto u njemu...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...slaaaaaatkooooooo!!!!!!!cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....ima nesto u tim ocima...cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

etto....to je to....ae ljudimoji..svih vas punoo kisssssam, huggggam i pozzzzzam...hehe..love ya all....cerekkisssmijeh
- 14:22 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh