°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

31.05.2006., srijeda

Tri seljacine u gradu...smijeh

Olla..evo mene opet..e pa opet pisem post danas jer jednostavno osjecam da to moram zapisat..uglavnom billa sam s very i ninom ( koju mi zovemo nana) u gradu..isle smo kupovat poklon za rođendan jednoj curi iz razreda..isle smo busom..i uđemo mi u bus i sjele smo naravno i pricale..ali problem je u tome sto smo jako glasno pricale i izgledale smo malo lud i to je izgledalo smijesno jer mi se uvijek deremo i smijemo a sada smo morale potiho i to je za nas billo jako cudno ali smo nekako izdrzale..onda kad smo se iskrcale s autobusa krenule smo mi svojim putem kad ono nana tek tada skuzi da je zaboravila nesto u busu..pa samo morale trcati sve do autobusa da bismo se na kraju dobro osramotile pred kondukterom....tj. nana je za sve kriva..onda smo kupile taj poklon i sjele u jedan kafic..ja i very smo narucile jedan sladoled pod nazivom 'pinocchio'..a nana kad je narucivala billa je presmijesna..ali to vam ne mogu rjecima opisat..trebali ste vidjet..hehehhehee..ma presmijesna je billa..hehe...i tako smi mi jele nana je pila bijelu kavu..i pricale smo o svemu i svacemu..ali ovi put je to billo nesto ozbiljno..mislim da nikada u zivotu nismo bille tako ozbiljne ali mi je drago da jesmo..jer smo stvarno razgovarale o svacemu: deckima,roditeljima,oholim osobama (neke poznamo),blogovima,prijateljstvu,stilovima oblacenja...ma svacemu...ali znate stavrano mi je trebalo da se malo tako ispricamo..i cak dok smo pricale billo je tu i suza i smijeha..jer smo pricale bas onako ..da kazem sa srcem i bas ono iskreno...kasnije kao da mi je pao kamen sa srca jer sam se nakon tog razgovora osjecala bas onako lakse...kao da sam lakse disala..i uglavnom obecale smo si da cemo si zauvijek ostati ovako dobre...i da..obecale smo si da cemo kad odemo u srednju promjeniti stil odijavanja..tj. da ce svaka pocet nosit ono sto voli..jer zapravo niti jedna od nas se ne oblaci bas onako kako bi htijela..very bi naprimjer neki svoj ludi i otkaceni stil i takav stil joj dobro stoji,nana se osjeca ugodno u trapericama, tenisicama i sasvim obicnoj majici, dok ja volim ono sto nosim ( a to je sasvim obicno) samo sto bi voljela nosit i minice jer kazu da mi to lijepo stoji ( jer imam duge noge) a to se i ne usudim obuc bas nikad....rijetko kad..jedino po ljeti...koji put...pa mi je very zapovijedila da moram pocet nosit ono sto volim..ali i ima pravo..jer meni nije toliko stalo do drugih misljenja ali jednostavno mi je malo neugodno to obuc..mozda jesam glupaa...ali..evo very obecajem da cu probati....uglavnom billo mi je stvarno supeeer s njima u gradu i dogovorile smo se da cemo to opet ponovit i da cemo po ljeti obaviti jedan veliki shopping..hihi..jedva cekam...to bi billo to...kissssssssssssss kiss wave cerek
- 21:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh