°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

31.05.2006., srijeda

evo mene..smijeh

hey..evo mene..e pa ovako..izgleda da me moja draga very napustila. tj. rekla je da ce ovo od sada biti samo moj blog.znaci prevarila me..kako si samo lukava very....sram te moze biti..i sta cu ja sada?? pa nista ..nastaviti pisati blog..naravno..hehe...ali samo sto sam ja sada nova u ovome poslu pa nisam previse iskusna..pa mi molim vas nemojte zamjeriti na necemu....ovaj blog biti ce o svemu i svacemu..tj. o mom zivotu, osjecajima, deckima, TOKIO HOTELU cerek,prijateljima, skoli itd.

pa da pocnemo od danas...

danas je za mene bio izrazito dosadan dan pa tako ce i ova prica biti dosadna...danas sam billa dezurna i nikog nije billo u skoli tj. svi su razredi osim nas osmasa billi u kazalistu...i 4. sat moj je rared imao tjelesni i isli su na igraliste i uglavnom ja sam ostala sama samcata u skoli..ni ravnateljice ni tajnika ni cistacice nigdje...samaaaa..poludila sam od samoce i te dosade..i tako je billo 45 minutra...mrtva tisina....poludila sam..ali doslovno...i onda vidim moju very kako se glupo cerekajuci priblizava meni i to je za mene billo ono...ko da me netko spasio iz pakla..a tko bi drugi nego moja very...i tako sam billa sretna kad sam je vidjela i tako sam je zagrlila...a kasnije je billo jos gore..ucitelj iz tehnicki mi je kasnije dosađivao sa salabahterima..tj. pricao mi je kako je on radio salabahtere i kakav je bio ucenik, kako je bjezao s nastave...i to pola sata..pa se tam nes cerio..ma joj..i ja to morala trpit..ajmeeee....ovo je bio jako dosadan post ali sta mogu..valjda cu bolje drugi put..moram ici jer ovo pisem u skoli na kompjuterima pa me ravnateljica tjera...big kissssssss kissmahcerek

- 13:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh