MI IMMORTAL - EVANESCENCE

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

[Chorus]

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

ANYWHERE - EVANESCENCE

Dear my love, haven't you wanted to be with me
And dear my love, haven't you longed to be free
I can't keep pretending that I don't even know you
And at sweet night, you are my own
Take my hand

[CHORUS:]
We're leaving here tonight
There's no need to tell anyone
They'd only hold us down
So by the morning light
We'll be half way to anywhere
Where love is more than just your name

I have dreamt of a place for you and I
No one knows who we are there
All I want is to give my life only to you
I've dreamt so long I cannot dream anymore
Let's run away, I'll take you there

We're leaving here tonight
There's no need to tell anyone
They'd only hold us down
So by the mornings light
We'll be half way to anywhere
Where no one needs a reason

Forget this life
Come with me
Don't look back you're safe now
Unlock your heart
Drop your guard
No one's left to stop you

Forget this life
Come with me
Don't look back you're safe now
Unlock your heart
Drop your guard
No one's left to stop you now

[Chorus]

Yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah

ABOUT ME...

ovdje nece saznat puno o meni...
mogu napisat sto volim.... sto mi se svida....
kakva sam.... itd....

IME- necu otkrivat.... vec sam navela u postu...
GRAD - necu ni to...
GOD- godine nisu vazne na blogu...
VOLIM : decke...shopping.... sebe.... msn.... komp.... moj mob....
NE VOLIM : dvolicne ....sebicne.... pohlepne... i bezobrazne ljude....
eto to je sve sto biste vi trebali znat....
za sad
za kontakt mi se mozete obratit....
putem komentara

utorak, 01.04.2008.

kako je kada pogledas u nase slike stare?
zaboravi da su ikad teske rijeci pale...
priznaj kao i ja da smo bili dvje budale...
i javi se... zbog vremena starih... mi bi mogli popit kavu...
kao nekad mogli bi prosetati uz savu....
zagrlit me mozes bas kao nekad...i ljubiti...
pricaj mi o ljubavi... digni me do neba....
jos jednom da osjetim...da me netko treba...
pricaj mi o ljubavi....koja se ne vara...
jos me jednom podsjeti... na vremena staraa....
jednom kad ti dosade nedovrsene price.... kad u glavi neki glas...
ti tvoje ime vice...jednom kada neznas sta bis sam sa sobom...
ti javi se... ponekad bi mogli svratit do starog samuna...
prasinu bi mogli skinut sa starih albuma ...
mogli bi se zagrlit' onako kao nekad i plesati... notuzan

ovaj blog upravo je napravljen da bih mogla pisati...
ovo sto pisem sada...
pisati... kako se osjecam bez beda da ce netko citati....
da ce saznati....
blog cu pisati samo kad se budem osjecala....
losije nego inace.... i ono.. kad nesto budem htjela podijelit...
s vama citateljima....
malo sam u bedu...
ne bih otkrila zastoo...
mislim znam ja zasto.... al evo...vama necu rec... " original verziju "...
obuzimaju me osjecaji.... a neznam koja znacenja imaju....
nekad sam u bedu.... nekad happy full.... nekad zbunjena...
nekad umisljena... nekad ljubomorna.... nekad mi se nista neda....
nekad mislim da mogu sve....nekad zelim sve....
nekad sam zaljubljena od glave do pete.... nekad mi se cini da ljubav uopce ne zelim...
to je sve tako nekako.... aa.... neznam kako da opisem....
sjebano.... ajmo rec tako...sorryte na izrazu..
ja neznam sta zelim.... sta mislim.... ( ne mislim ) haha...
a što uopce zelim misliti,osjecati???
to je pravo pitanje...dok to ne saznam...rade necu ni mislit...
ni znat... ni htjet.... ni osjecat....hehe...
mozda je tako najboljee...
iss... koji dug post... ccc...
a da ja odem???
moze moze.... smijehrofl
sve vas pozdravlja vasa anonimna blogerica...



| Just Say SomeThiNg (44) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

0