< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Prosinac 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (22)
Rujan 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

BLOG...ABOUT

just tried to kill that feeling in me...but you came,you came my love...i got hurt so many times..and i'm ready to be again

SVE ŠTO TREBATE ZNAT O MENI

IME:nikki
WHAT I LOVE:i love..you,you and you..but still...i don't
MJUZA:sve osim metala...narodnjake mogu pretrpit a katkad su i ok...sve ostalo like
FRIENDS:well...you must meet ME first!!hehe

YOU CAN CLOSE YOUR
EYES TO THINGS
YOU DONT WANT TO SEE,
BUT YOU CANT
CLOSE YOUR HEART
TO THINGS
YOU DONT WANT TO FEEL...

nedjelja, 25.02.2007.

razapeta

Grliš me,ljubiš me,poljupce po vratu daješ mi...
i svu svoju ljubav šalješ mi ali zapravo ne shvaćaš...


DA RAZAPINJEŠ ME...

I on me tako ljubio kako me sada ljubiš ti...
I on mi je obećavao snove...
I on me dodirivao baš kako treba...


ON...RAZAPEO ME...

znam da ne shvaćaš što je to u tebi krivo,
ljubavi,ništa nije nego zašto me ne možeš samo
pustiti....
znam da me voliš i da krivo zborim ali ne mogu biti razapeta...


ZAŠTO ME NE PUSTIŠ?RAZAPETA....

uvijek moje srce razapinje tvoje i hvata se za nj,ali ne znam da li volim samo tebe...
i ne,nisam kriva što osjećam se razapeto...
ne muči me više,pusti me...


NE MUČI ME!RAZAPNI ME!

i tako dok krv teče mojim obrazom i suze od muke slijevaju se...ja ostajem razapeta između tri svijeta....
i ne mogu si pomoći jer tvoj konom dere mi kožu i dok vrištim nitko me ne čuje...
a znam da čujete me svi!i ne preostaje mi ništa dugo nego ubiti osjećaj u sebi...


UBI ME!NE MOGU DALJE RAZAPETA...

ne mogu ljubavi,jer još volim te i tvoja mržnja hrani moju dušu i tvoj prijezir vraća mi život...
i ne,dok jedan ljubi me,drugi mrzi me,a ti voliš me...i kako da opstanem tako razapeta...
njegovi poljupci stvaraju me,obnavljaju me,mržnja tvoja hrani me...a ti ljubavi,tvoja ljubav,ma koliko to ludo zvučalo,ona je ta što zadaje mi bol
...ona je ta što RAZAPINJE ME...



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.