....f R i E n D s 4 e V e R....

srijeda, 11.01.2006.

.....vratila se ja.....

hehe...vidite da nisam bila dugo? znam da sam falila ( aha, moš' mislit) ;))))) a kaj da vam velim....krenuli smo oko pol 12 ( LoL ) tata je moral kratko na posel, onda smo se tek spremali, hehe ;)))) i vozimo se mi 5-10 min, i skupimo da nema mojeg pasoša...hehe, ludnica!! ;)))) onda smo se vračali......uglavnom na stazi smo bili tek oko 2....meni nije bilo tak dobro...samo zato jer je išla krezuba ili zubata, kak hočete ( moj kućni ljubimac- ''draaaaga''sekica ) i htela je samo na plavu stazu ( ja to zovem roza jer se uopče nebre nazvati stazom, po njoj se HODA, a ne skija!! ) i samo smo jedanput išli na crvenu....a crne uopče niti nema na Pohorju....eh, jako sam se naskijala!! da,da, na rozoj stazi! taaak je glupo bilo....još sam morala skijati za krezubom da ne zaostane....ako smo skijali 5km na sat onda stvarno.....niti se razbudila nisam!!! ma užas živi...ako u subotu opet ide krezuba ja nejdem....a trebamo iči u subotu, ali mi se ne isplati ako krezuba ide, jer onda idemo hodati na skijama LoL ;))))) i tak.....a poludela bum ako se ovaj tjedan ne naskijam onak pošteno!! prošle godine smo se skijali 7 dana za redom, a sad?!?! za sad se uopče nisamo skijali.....ja sam tak mogla i trčati za njima....stvarno.....možda idem u petak na bazene...alo mooožda....neznam još....
e, sad vam idem....
pussach ;))))) e, da i par slika!! ;))))