nedjelja, 03.09.2006.

ja sam stvarno debela gadura... kila je dolje, ali to zbilja nije dovoljno, znači još mi je 13 preostalo... nesretan broj 13... nadam se da neće biti tako jako nesretan...
jedan challenge je već u tijeku pa ću si ja smisliti svoj i zapisati ga u svoju bilježnicu, pa sve dok ne počne novi... jer ovako ne mogu... stvarno ne mogu... groooozno!

debelaaaaaaaa!!!!

moja samokontrola je na nuli, karakter na -1... razmišljam o tome da se zavučem u neku mišju rupu i više nikad ne izađem van... da ljudi ne moraju gledat takvo biće na ovome svijetu... razmišljala sam ssi o tome da kad počne škola napravim potpuno novi blog jer mi je na ovom zabranjeno komentiranje, a i to bi bio novi početak!

cure, šaljem vam veliku pusu! hvala na podršci!

- 00:15 - Don't just fade away ( 5 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©