today is the day

no i to se desilo.. vlatko je konačno došel do mene doma. morali ste videti maminu facu. cvala je, jednostavno ga obožava. joj, al je danas bio buran dan... bila sam sto posto sigurna da bu me profa danas digla da odgovaram književnost, kad ono, ne! ha, pa još bolje. u srijedu se definitivno javljam kaj se riješim toga... danas smo na hrvatskom obradivali molierea i fakat mi se svida način na koji je živel svoj život. drago mi je kaj je ipak neko pljunul u facu tim licemjernim svećenicima koji sam lažu i petljaju se u stvari u kojima stvarno nemaju kaj raditi. i kak su mu se osvetili... baš su se dokazali. moliere je živel u parizu, i zamjeril se svakom svećeniku koji je tam širio "katoličku vjeru". zbog toga ga niti jedan svećenik nije htel dostojno pokopati. nego su mu se prijatelji pošteno namučili da najdu jednog jedinog koji ga je na kraju ipak odlučil pokopati ali u tajnosti u noći. mislim, i onda su svećenici oličenje dobrote, milosti, božji glasnici.... ajde molim vas! joj, ova tema me sad baš rasp...ila. moram prestati pisati o tome. jedva čekam sutra!! ne moram se za školu niš učiti, prijepodne idem u dućan u nabavku (obožavam se šetati po dućanima), a onda oko 11 k meni dolaze vlatka i josipa i onda si idemo speći pizzu prije nek idemo u školu i dan bude savršen.

im so happy,
cause today i found my friends
they`re in my head
im so ugly
but thats ok
cause so are you
broke your mirrors
sunday morning
is every day for all i care
and im not scared
light my candels
in a daze
cause i found god...

live happy, die happy :o)

14.04.2005. u 22:02 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr