I am the one who has fallen into the path of shadows...


Ako možeš ostati miran kada na tvome putu
svi izgube glavu i prstom pokazuju na tebe;
Ako sačuvaš povjerenje kada svi ostali sumnjaju;Ako možeš čekati a da se ne umoriš čekajući;
Ako ne lažeš kada čuješ laž,
Ako ne mrziš kada tebe mrze,
I ako se ne praviš suviše dobar,
niti govoriš suviše mudro;

Ako snivaš, ali ti snovi nisu sve;
Ako misliš, i misli ti ostaju uvijek čiste;
Ako znaš prihvatiti, i pobjedu i poraz;
Ako možeš podnijeti da tvoju istinu
varalice iskrivljuju da bi lakše prevarili budale;
Ako vidiš kako u djeliće razbijaju tvoj cilj,
I miran se sagneš da pokupiš ostatke;


Ako možeš sakupiti sva svoja dobra
I staviti ih na kocku, sve odjednom,
I izgubiti, i početi ponovo ispočetka;
Ako možeš prisliti svoje srce, živce
i svoje mišiće da služe tvojim ciljevima,
i kada su malaksali,
I ako ustraješ kada sve zastane,
Osim Volje koja ti govori: "Drži se dobro";

Ako možeš hodati s kraljevima i ne izgubiti ljudskost;
Ako te ni prijatelj ni neprijatelj ne mogu povrijediti;
Ako svaki čovjek znači nešto za tebe,
ali ni jedan suviše;
Ako znaš dobro ispuniti svaku minutu svog života,
I svakog trenutka ideš pravim putem;
Tvoja će biti zemlja i svo njeno blago,
Jer

Biti ćeš Čovjek, sine moj!

Image Hosted by ImageShack.us


recite mi gdje su ljudi danas?zašto je svima tako teško,strano i nenormalno biti Čovjek u punom smislu te riječi?
jeste li kad razmišljali o tome da je sramota osjećati bol, ili da to postane pošast...jer kad se i trudiš bol podjeliti sa nekim on to upotrijebi protiv tebe, na ovaj ili onaj način, prije ili kasnije ali napravi to...i sad kad stojim ogrnuta veom samoće u bjesnoj agoniji postojanja nakon pročitane još jedne knjige, prepuna pitanja, o osvetoljublju, smislu, sudbini, ratu...beskrajnoj potražnji toga što nemam više djeliti sa kime jer me nitko ne doživljava stvarno i do kraja, ostajem zuriti u krajolike izvan vremena gdje svijet bi bio takav kakav bi ja htjela, i pitam se čemu sve to čemu toliko brige, čemu toliko nastojanja da uopće ikome objasnim ono što mi je na srcu kad ljudi ne znaju slušati do kraja, ne kažem da ja znam ali uvijek sam se trudila...naravno da postoje ljudi koji su vrijedni života barem sam tako mislila prije sad više ne mislim ništa i kao da su mi svi na nekoj liniji, prema nikome ne osjećam nešto posebno koliko god to glupo zvučalo...jesam li ravnodušna? nisam, naravno da nisam, ali kao da mi svaki pokušaj dopiranja do prolaznika govori da odustanem, da se maknem, da sam smetnja, da je uzaludno...recite mi što biste učinili ljudima koji su nanijeli bol osobama koje volite, ali tek nakon što su vama isto učinili??? smatrate li osvetu ispravnom?

Image Hosted by ImageShack.us


zašto smo tako pohlepni za svojom srećom i ne razmišljamo o osjećajima drugih? ja nisam bila takva ali uspijelo se i to dogoditi i sad se grizem i molim Bogove za oprost svake noći....pitanje mogu li mi oni oprostiti jer sama sebi ne mogu...zašto?jer sam se razočarala.u nikoga toliko koliko u sebe...jer sam nezahvalno kukala, i druge zamarala time...znam da ih nije bilo toliko briga ali žalim zbog sebe ne zbog njih...ne mislim svoju svakodnevicu svesti na samosažaljivanje, daleko od toga, samo me znaju dotaknuti trenuci u kojima nemoćno sa knedlom u grlu puštam suze, suze izgubljene moći i kontrole...i da si sada dajem obećanja da se to neće ponoviti? nema smisla.
jer još uvijek vjerujem u one razlog sa kojim se svaka stvar dogodi...i naravno da bi moglo biti drugačije...još gore...svjesna sam toga...
razmislite o priloženoj pjesmi i evo vam jedne moje...

u valovima izvan vremena
prekidala si moje dane potocima.
bol je dio koji ne nestaje.
bol me stvara i živi sa mnom.
toliko sam težila praznini
koja u moćvari moje nutrine
pliva sa insektima boli.

Image Hosted by ImageShack.us


ostavila me,
bol,
u bjesnom ludom kaosu
vlastitih strahova
koji tako su nebitni sada.

prepuštena bolnom ništavilu
zovem slapove da me ispiru.
ponovno uzaludno dozivanje
u osami
na vrtuljku vremena
umrtvljuje ostatke mog usnulog razuma.


We do not need salvation. All we need is the freedom to face our destiny with courage and honor.

AMON AMARTH-The Last With Pagan Bloodyes
AMON AMARTH-Victorious Marchdead
TYR-Hail To The Hammerdead

31.08.2007. u 15:57 | 12 Komentara | color in your head | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari slad/camel?

opis bloga

razglabanja o svemu i svacemu,kako bih ljudima koji ovo citaju barem donekle osvjestila neke dijelove svijesti, mozda cak jos dublje i sebi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tempus omnia revelat./Vrijeme sve otkriva./
Sors aspera montrat amicum./Prijatelj se u nevolji poznaje./
Nulla calamitas sola./Nijedno zlo ne dolazi samo./
Piscis primum a capite foetet./Riba najprije smrdi od glave./


Image Hosted by ImageShack.us

about me.

Image Hosted by ImageShack.us

Myspace Flowers Icons


Image Hosted by ImageShack.us


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Myspace Attitude Icons

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

MySpace Icons

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us