< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Image hosting

Image hosting





Nekaj malo o meni.....

Evo ovak........
Ime: Helena
Prezime: Strahija
God: 15, al skoro pa 16
Rođ: 21.06.1991
Mjesto- Preloooggg
Škola-jezična gimnazija Čakovec, i da znate uopće nije teška.......samo se meni neda učiti, heh..........
Muzika
: e slušam sve kaj se slušati da.................heh
-evo ovak, ja sam vam v zadnje vreme malo dosadna.......
-prije sam se bavila tenisom,a još prije odbojkom
-e a odkad je počela škola se ničim ne bavim,
osim učenjem, al ne pretjerano, a dok ne učim onda sam na netu,
il polslušam muziku ili gledam tv............ili spim(jako dugo....)
-i to bi bilo to..........

Bigoo

Bigoo



"LjUDi VAM MOGU
ZAViDjETi
i PREZiRATi
VAS,
NE ZBOG
TOGA ŠTO
iM NiSTE DRAGi,
NEGO ZATO
ŠTO NiSU
POPUT VAS!"



U srcu mi smješak. jer sada znam da sam bolje.
sada znam da krenuh gore.dotakla sam dno. i odbacila se prema gore. lagano doduše, kao u snu. nema veze.






Linkovi

neven
beba
sanja i tea
sister
mančo
oni dwa
macan i todić
blog.hr
forum.hr




OČi SU Mi Ši*SRCE SE UMORiLO, SRCE ViŠE NE ŽELi KUCATi ZA BiLO KOGA, SRCE jE ZASPALO NA TREN, ALi NE BOj SE DjEVOjČiCE, ZAKUCAT ĆE KAD SE NAjMANjE NADAŠ ...ROM OTVORENE...

Frendice i frendeki.......

Larisa - to vam je jedna od mojih najboljih frendica
- fakat je zakon, zabavna je za poluditi, smješna,
draga, uvijek za zajebanciju,
eh prava frendica, puno ju voljam
Ines- e ona je isto moja frendica, ona vam je kaj da velim isto zakon,
zabavna, draga, voli zajebanciju,
mislim lara i ona su iste, jako jako se vole zajebavati,
i nju puno voljam......
Andreja-isto moja super frendica.........zakon je.....jako ju voljam...
Klara- isto jedna od mojih frendica koju jako voljam,
Neven-sretna sam kaj imam takvoga frenda.....
Sanja- e ona mi je bila najbolja freendica,
ve je trenutno v nekvom svojem filmu,
posvadile smo se, odnosno ona se ne mene srdi,
al ja se nadam da se nebu dugo.......i nju jako voljam.........
Johnny-ljudeki to vam je moj jako, jako zgodni bratić, koji je rekel da me nebu ak to nam napisala......, al stvarno je zgodni......njega vam svi poznaju,a za one koji ga neznaju, Johnny vam je zapravo Luka Bermanec......ima 17god,gimnazija Čk., pa cure koje vole crne dečke..........javite se......... jako je zabavan............super je bratić......pusek.......
i ostali....Beba,Leona,Zoki,Anamarija,
Tomislav,.......i sorry
ak sam nekoga zaboravila

Friendster images

Friendster images



****
*...Ljudi će zaboraviti što si rekao...
Zaboraviti će što si učinio..
Ali nikada neće zaboraviti kako su se
uz tebe osjećali...


VOLJAM - čokoladu
- frendice i frendove(moje bebeke)
- pravedne ljudeke......
- jednog dečka
- zabavu i izlaziti van
- brze autiće, i motore( v zadnje vrjeme malo manje)
-i tak...................

Myspace

Myspace



NE VOLJAM BAŠ..... - nepravednost
-laž
- dvoličnost
- tjelesni
- ljude koji vole vući za nos( toga v mojem životu v zadnje vreme ima jako
puno)..........
- i kad dobim šusku............


"I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer..."



MySpace

MySpace



Blog images

Blog images



Myspace

Myspace



Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



free image hosting

free image hosting



Bigoo

Bigoo



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster























srijeda, 02.05.2007.

NeMoJ nIkOmE nIkaDa
ReČi
dA jE pOsToJaLa JeDnA
*maLa* ...
dA jE biLa TvoJa,
i sVe Ti doPušTaLa,sVe
DaLa...
-->NeMoJ nIkoMe nIkaDa
ReČi
dA sI oTišAo iZ nJeNoG
žiVoTa
kAo tAmA...
-->NeMoJ iM pRizNaTi
niKaD
dA jE *maLa* osTaLa
sAmA...
-->NeMoJ niKoMe
niKaDa ReČi
dA jE pLaKaLa i PaTiLa...
dA sI *maLoJ* zNaČiO,
a NiJe tE vRaTiLa...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA jE pOnOs uNiŠtiO
sVe...
tKo zNa HoČe Li oPeT
biTi sReTnA?
nEmoJ niKoMe ReČi,
MoLim Te...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA *maLa* tReBaLa tE...
i dA jE *maLa* BoJala
sE;
sVeGa ČeGa BoJiŠ
sE...
-->I kAdA gLeDaŠ *maLu* –
oNa gLeDa tE...
i kAdA dRuGe tE žeLe –
oNa nEdA tE...
-->NeMoJ niKoMe
niKaDa ReČi
dA sU Ti GoVoRiLi
dA zA tU *maLu*
nIsI...
-->I nEmoJ iM niKaDa
ReČi
dA sU jE piTaLi:
'zaLjubLjeNa tI sI?' .
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA iM jE MoRaLa ReČi
'nE' ...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA bIo sI jOj sVe...
-->I nEmoJ iM ReČi
kAkO biLe sU tEšKe
NoČi tE;
kAdA sI *maLoJ* uLaZiO
u sNe...
kAdA jE biLa siGuRnA dA
tReBaŠ jE...
-->A Ti sI bIo sReTaN,
nIsI zNaO zA puTeVe
TuGe...
nEmoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA nJeNe NoČi biLe sU
DuGe...
-->NeMoJ iM ReČi
dA jE *maLa* zBoG tEbE
sVe izGuBiLa...
jEr,biLa jE sReTnA kAd
tE poLjuBiLa...
-->I nEmoJ niKaDa niKoMe
ReČi
dA sI *maLu* bAr maLo
VoLio,
dA sI jU zA opRosT
MoLio...
-->SaMo iM rEcI
'ŽaLiTi NeČu' ...
aLi, nEmoJ niKaDa
niKoMe ReČi,
dA nAkOn sVeGa –
*maLa* ŽeLi tI sReČu...
-->I žeLi tE bAr kAo
pRiJaTeLja,
ŽeLi dA kAžEš jOj sVe...
nEmoJ niKaDa
niKoMe ReČi
dA *maLa* niJe mOgLa
tEbI ReČi 'nE'...
-->I nEmoJ iM ReČi
dA *maLa* jOš uViJeK
zBoG tEbE diŠe...
dA *maLa* zBoG tEbE
uMiRe
i zBoG tEbE sTihoVe
piŠe...
-->NeMoJ niKoMe niKaDa
ReČi
dA *maLa* zBoG tEbE
sJa...
I nEmoJ iM ReČi
dA tA *maLa* sAm jA...



| Komentari (9) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.