< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

neke osnovne stvari:





bedzevi.com,button,badges,priponke,Heavy Metal




zovem se...alena
imam dovoljno godina
volim puno toga...
ne volim..ono uobicajeno
ali laz najvise.




volim nekad stati i razmisliti...
o svemu, realno.

vidim svijet koji zapravo se ponasa poput robota.
sve je namjesteno, lazni osmijesi, lazni
ljudi, lazni prijatelji...

ljudi se vole praviti da je nesto kako oni zele
(a zapravo nije)
svatko vidi svijet svojim ocima...
i kroji sebi svoju sudbinu...pritom
se ponasajuci bas kako zeli...
i zaboli ga *urac..za sve ostale.
danas promatram.."lazne" ljude...
to je cista laz, gluma, a oni se svi prave...
prave se da su nesto sto nisu.
nevolim ljude koji nikada nista nemogu reci
u facu..nego uvijek govore iza leda...ili
okolisaju..ako nesto imas za reci...reci
i neizvodi!
ponekad i sama sebi kazem..
pa daj! mozda nije sve
tako lazno...mozda sam ja to umislila..
ali ocito nisam. ima par ljudi
koji su fkt pravi-uvijek su tu,
ne ogovaraju i nehrane se tudom nesrecom.
mislim da svatko ima svoga nekoga,
u kojega ima povjerenja...
isto tako, ne razumijem ali jednostavno fkt
ne razumijem ljude koji su zli..koji vole tudu nesrecu
i koji te gledaju ispod oka..
kao da su nesto bolji..*grrr*
isto ko sto ne razumijem takve ljude..ne razumijem ni
ljude koji sebi rezu vene!
to mi fkt neide u glavu!
ako...vec..nemozes zivjeti na ovome svijetu i zelis
se ubiti zasto radije..ne pobjegnes..
upravo tako..pobjegnes..
jednostavno od svega, svijeta..
ali ne i zivota..otici gdje te noge ne odnesu.
pjesaci danima, putuj morima...
pobjegni ali nemoj se ubiti.

nitko nije vrijedan toga da se netko
mora ubiti zbog nekoga.

zivot je prevrijedan da bi ga uludo trosili.
ako si u depri, tuzan.okej.
budi, ali pogledaj! disi!
probudi se!..vidi da jedino sam sebe
mozes spasiti nitko drugi nemoze.
nesretne ljubavi, lazna prijateljstva-
nista te nesmije dotaknuti!
ako vec nikoga nije briga, pobrini se sam za sebe!
dobor promotri svaku osobu prije nego
ista komentiras o njoj.
:)

smijesiti se, dijelite osmijehe jer su besplatni!







meni neki najdrazi stihovi pjesama:


So go on and scream
Scream at me I'm so far away (so far away)
I won't be broken again (again)
I've got to breathe - I can't keep going under




So take me back to the land of yours
where the black swan loves the one I lost




Kiss me thrill me don't say goodbye
Hold me love me don't say goodbye
Oh oh oh don't say goodbye

But I can't help myself
and I can't stop myself
I am going crazy
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy




I wanted you to know I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph; I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain




There are memories all over the place
Bringin it back all so clear
Remember all of those days
Wishing you were here




White dove
Fly with the wind
Take our hope under your wings
For the world to know
That hope will not die
Where the children cry



A place without a name
Under a burning sky
Theres no milk and honey here
In the land of god



I'm still loving you.
I'm still loving you,
I need your love.
I'm still loving you.
Still loving you, baby...



If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.



I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone




Oh how I wish
For soothing rain
All I wish is to dream again
My loving heart
Lost in the dark
For hope I'd give my everything




Hey you, what do you see?
Something beautiful, something free?
Hey you, are you trying to be mean?
If you live with apes, man, its hard to be clean
Theres no time to discriminate,
Hate every motherfucker
Thats in your way
The worms will live in every host
Its hard to pick which one they eat most
The horrible people, the horrible people
Its as anatomic as the size of your steeple
Capitalism has made it this way,
Old-fashioned fascism
Will take it away





What have we become? Just look what we have done
All that we destroyed you must build again
No more presidents and all the wars will end
One united world under God



don't try to fix me i'm not broken
hello i'm the lie living for you so you can hide
don't cry



Pozdravljam te noci
stara prijteljice
i ovaj krug ce proci
nece stic me kajanje

Sta je ovo proljece
spram njeznih godina
poziv njen me pokrece
cak i sa dna isto izgleda




Casti me noci
stara prijateljice
u casu natoci
zudnju da me slomije



Are you motherfuckers ready for the new shit?
Stand up and admit it, tomorrow's never coming
This is the new shit
Stand up and admit it
Do we need it? NO!
Do we want it? YEAH!
This is the new shit
Stand up and admit it



Te noci kad me stignu
potjere kurve sudbine.
I kada udjem iza ovoga
kao kod rodbine.

Kao zvijezda, padalica..
Ko neki lijepi kaput
sa dva lica..

Te noci zebsces
na tvom prozoru
umornih ociju
Tesko je cekati na vozove
koji tumaraju




oci tvoje boje nade
zaspati mi ne daju
zadnji komad mira krade
ta suza na jastuku

ima rijeci koje bole
skloni ih sa usana
kada stvari krenu dolje
samoca krug zatvara




ima nesto od srca do srca
neka tanka nit
koja cini nase snove
a ne da se dirati

ti si moja rijetka ptica
kako da te ostavim
bez tvog tijela, bez tvog lica
kao da ne postojim





ima stvari koje trebaju
a nikad se ne dese
neke druge opet ne daju
lako da se dokuce






Odavde do zbilje
Nista vremena
Kad tisina postaje
Sve glasnija
Ne stavljaj mi rijeci
Koje nikad nisu bile moje
Ako sam u krivu
Sta je istina




Nije meni sto te moram
Sto te moram gubiti
Vec je meni da l' ces moci
Poslije mene ljubiti.

Sava tiho tece
Zadnje nam je vece
Draga ostala si sama.
Sava tiho tece
Zadnje nam je vece
Draga postala si dama




Here I am - on the road again
There I am - up on the stage
Here I go - playing star again
There I go - turn the page




blacken the sun!
what have i done?
i feel so bad i feel so numb yeah!
blacken the sun!
what have i done?
i feel so good i feel so numb yeah!





I cant remember anything
Cant tell if this is true or dream
Deep down inside I feel to scream
This terrible silence stops me



I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along



When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me





frozen inside without your touch
without your love
darling
only you are the life among the dead



posjetite obvz:

..mia..legija...
moja heemica
..ja i mia..swratite...
ludi dizajnići swratite ovdjeee
bananiceee
doooloooreeess
swratite do baustele
evo njih..heh:)
inees..looda mala...
dača...heh:)
..ajme ova zenska pise predivne pjesme..loodnica..
..ovdje su buu price..sUPeR!..ja ovo volim chitati...
...sketer girl...
..malla avril..hehe=)
..lora...
..kad bih imala krila...
..lana..
..sisak 1982...
vanjaa....vt=)
little miss sunshine=)=)
iness=)=)love ya..
la poderossa..vjerna dinamovka








..empty..

čovječe, pazi da neideš
malen ispod zvjezda!
pusti da cjelog tebe prođe
blaga svijetlost zvjezda!
da ni za čim nežališ
kad se zadnjim pogledima
budeš rastajo od zvjezda!

na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvjezde
!




avril lavigne-when your gone
I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
All the words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
they lie on my floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take

Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
And when you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah Yeah

All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe, I need to feel you here with me
Yeah

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear will always get me through the day
And make it OK
i miss you

...ponekad se zapitas jesi li stvarno sam i jeli ima koga tu, tu kraj tebe
da te čuva, da ti pomaže, da te podupire....ko zna možda i nema....
i pitas se jeli mozes racunat na nekoga bilo koga....od toliko ljudi.. samo da na jednu računas..
i pitas se jeli moguce to...i odgovora nema i neces znat dok stvarno ne
zatrebas pomoc...tek onda ti se poslozi u glavi...
ono sjetis se hej pa sto ja radim...promislis(ako imas s cime) i
shvatis da mozda stvarno nemas nikoga..da se boris sam i pobjedujes bitke..
sam...a mozda opet se neko krije tu...neko poseban...za koga
nebi ni u snu pomislio da bi te ta osoba ostavila pa mozda je ta osoba fkt
ona...ona jedna dusa sto ti treba...heh:)



subota, 21.06.2008.

...crawling in my skin, these wounds - they will not heal, fear is how I fall...confusing what is real...

jeli moguce?
danas je taj dan kad sam shvatila koliko su mi neke osobe znacile
tj. znace...a vidim da ja njima nisam ni najmanja mrva u zivotu...
sada vise nije ni bitno, jer nitko ne gleda to sto ja osjecam...
svi oce po svom
a ja sam se zaglavila u sredini...a nide me nema...
mislila sam da cu zaliti za nekim (losim) stvarima, ali sam skontala
da su mi upravo takve (lose) stvari pokazale kakve su odredene osobe...
i ispalo je nesto neodredeno
a opet je nesigurnost jedna od najvecih mana...
koliko dugo gradimo samopouzdanje
i neko ti ga srusi u samo nekoliko rijeci, ipak rijeci nikad nemogu prestati boljeti...
puno mi je toga u glavi a sto god recem...ili me ne slusaju
ili ne zele cuti...
svak je zaokupljen necim svojim...i who cares za ostale?!?
ne kontam, ali samo znam da treba promisliti prije nego odlucimo i najmanje odluke...
jer je sve bitno...a kad vas(nas) vec drugi ne stavljaju na prvo mjesto...
treba postaviti sebe!
zasto bi se ja brinula za neciju srecu ko mi okrene glavu na putu?
ono helloooo!!!
vise ne zelim, a one stvari koje nam se u trenutku cine najbolje rijesenje samo da se rijesimo problema...tzv. >problema<
na kraju ispadne da su svi sretni but me...
kad god tako odlucujem, zato vise ne zelim...
i necu, zasto bi?
nisam sebicna - ako pogledam svoju srecu kad je vec niko drugi ne gleda,
svima nama trebaju dani da isplacemo sve suze koje krijemo,
ali zasto bi ih drugi gledali...zasto ne bi drugima koji nas zele vijeti nesretnima
pokazali jedan osmijeh...onako u inat!
*kes* *kes*



| CoMmEnTaRiChI (26) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.