fish!
fish!
square square
četvrtak, 22.09.2005. - 19:04
..the zhaba formaly known as milica..

..sada::: eufemijaaaa!!! Uskakutala je u moj zivot dok prebiruh po voću u SuperKonzumu, mala, zeleno preslatka.. (zhaba, ne ja)
Iznesoh je u vrećici, uz upute osoblja Konzuma da joj dam da jede salate (info: žabe jedu kukce, ne salatu)..

(nekoliko trenutaka kasnije)

> Milica (sada znana kao Eufemija) se penje po tegli za zimnicu (ranije upotrebljivano kao transportno sredstvo za Ovidija kad ide na more)
> panično pritvaram i svako malo pogledavam teglu, zamišljajući sebe kako naganjam Eufemiju po bratovoj sobi, pa stanu, pa preko balkona..hmm)
> u akvarij (sada poznat kao terarY) stavljam zemlju, travu, zdjelu s vodom i Eufemiju- Eufemija se zaljepljuje za staklo
> opsjedam ekipu s faksa mejlovima u nadi da će mi pomoći odgonetnuti enigmatičnu misteriju "Eufemija"- Tko je ona? Otkuda dolazi? Dolazi li u miru? Šta želi? Šta jede? Zašto je zalijepljena za staklo? Ako je poljubim postat hoće li princ iz bajke? Ili bar zgodan momak? (ne, nisam opsjednuta i očajna.. 0=))
> Doznajem da Eufemija jede vinske mušice.
> Eufemija je zaljepljena za staklo. Možda meditira.
> Postavljam voćne klopke po cijelom stanju i telepatskim porukama prizivam dotične mušice.
> Ne uspijevam uloviti ni jednu mušicu. A vidim čak dvije! Misao: "ja sam promašaj i Eufemija će umrijeti"
> Konačno! Hvatam jednu mušicu i komarca. Tri mušice (okupljaju se..od nekud) su pobjegle..

(mnogo sati kasnije)
> Ulovila sam ukupno 4 mušice koje Eufemija ne primjećuje
> Eufemija i dalje zalijepljena na staklo. Možda meditira i drži dijetu.

Danas sam ugnjavila sve koje sam zatekla na faksu srcedrapateljnom pričom o Eufemiji i njenim pustolovinama, pa su mi obećali udijeliti Eufemija-hrane (a.k.a. Eufemija-snacks) (Sumnjam na to da su to učinili samo da me se riješe. Neee, to ne može biti točno.) Uspjela sam, samostalno(!), uloviti 2 velike muhe =) *ponosna* =)


>
Eufemija je i dalje zaljepljena na staklo. Možda meditira, drži dijetu i vrši fotosintezu.



Pozdrav od mene i Eufemije (a.k.a. Eugenije- genetičke žabe)(uvjerena sam da u slobodno vrijeme, kad nije na staklu, vrši pokuse s onim mušicama koje joj ubacujem) koja je, za promjenu, zaljepljena na staklo. (Možda meditira, drži dijetu, vrši fotosintezu i pere staklo-uistinu je svestrana!)


Vaš lososs =)


p.s. ispit položila. Krump na n-tu, (n teži u beskonačnost).. hvala hvala =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (17) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>