fish!
fish!
square square
petak, 12.08.2005. - 22:10
..potop..opći potop..

O moj Bože kud sam zašla, kap me snašla u tuđini--- Kišna kap-- ona niz-prozorno-slijevajuća-uglavnom-vodena kišna kap.. Ne,obožavatelji moji zabrinuti, nisam mrtva.. hehe,, al bi tunajt mogla nekog priklat (žifčana? neeee) . Ne idem do neta iz čiste lijenosti jer mi se ne da gmizati do jedinog mjesta gdje je ovdje internet dostupan-knjižnica-nego tamo šaljem majku tek toliko da mi donese neko štivo za čitanje (o da, ja sam jedan od onih gadova koji daju sve uvjete prije ljeta, a onda još i slučajno zaborave knigu pa sve da i žele, ne mogu učiti do jeseni.. bwahahahaha)
inače, stavila sam se na milost i nemilost starcima i užicala 5 minuta interneta s tatinog laptpa.. još 1 minuta
strgala sam tipku za slovo j te dotičnu malo teže koristim i stoga od sada više ni neću. idem viežbati nedužnu facu koiu ću uoptriebiti kad neko spomene nemam-stvarno-i-naiskrenie-poima-kako-ie-ovo-strgano tipku..

kiša lieva.. žifčana sam--
tipke me krushkaiu..

imam minus tri minute.. moie vrieme ie isteklo..damn..kill me now..
potop i pogibeli.. odoh.. mokra.. idem se oblokavat negdie na plazi..ili u kaficu.. svercati cugu kuplienu u ducanu..

pozdrav!
mokre pusice i to-- bah

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (12) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>