fish!
fish!
square square
utorak, 12.07.2005. - 11:08
LoSosSove filmske kritike.. NAPUSHTENA

Ne ne, nisam ja napuštena, tako se film zove.. KOji film?! oh, pa onaj koji je jučer bio na NOvoj tv.

Daklem: Napuštena-- staring: Katie Holmes (a.k.a. Joey iz Dawson's Creeka, u ovom filmu originalnog imena: Katie--mora da voli samoglasnike na kraju--kejtiiii..đoiiii...) & zgodan lik imenom Embry (jel to samo mene podsjeća na embrio il ..??)

Prvi susret s filmom: Katie H. (u filmu nazvana Katie) se napije i halucinira da vidi kjut lika.. Kjut lik?? hmmmm...idem gledati film!!
Ovo nije bila dobra odluka!!

(Zaključila sam to i prije velebne zgode kad Katie (u filmu-Katie) dodje u ladanjsku kuću od lika jer joj je ostavio poruku da dodje tamo, a onda zaspe i onda se prestravi (!) kad vidi lika s kojim se došla nać, pa histerično bježi od njega po cijeloj kući, a on ju pokušava napastovat. Jer on je ipak njen bivši dečko.. Točnije, ljubav njenog života s kojim je izgubila nevinost.. i onda je prije dvije godine otišo bez riječi, a sad se vratio i opet ju želi ljubit i to, ali krushk it, sad ona kao neće.. jel.. a on ju kao psihološki progoni tako da bi film mogao biti psihološki triler (kolko sam ja shvatila)

Osim toga što Katie (pod pseudonimom Katie) gubi nevinost na malim ekranima, i osim što ju progoni zgodan čupavi lik (koji podsjeća na Chada iz Dovsons krika) s kojim ne želi biti (opet, dovsons krik), ovaj film je apsolutno nesličan Dovsons kriku. (ako zanemarimo sitnice tipa-odrasla bez oca, svaki krushking lik se zapali za nju i onda je uzorna /i iritantna/ ucenica tj. studentica okružena prijateljima od kojih jedan godinama pati za njom..)

Oh, kako volim kad neki glumac (npr.Katie, koja u ovom filmu tumači Katie) radi tako raznolika teve ostvarenja..

Evo kako ja to zamišljam:

- Katie, dušo, pogledaj ovaj scenarij..Želiš li glumiti u ovom filmu/seriji?
- Kako se zovem?
- Megan
- Na suglasnik? MOje ime završava na suglasnik?!? Mora mi ime zavšavati samoglasnikom.. recimo, mogu se zvat kejtii
- Whatever.. Ajde dušo pročitaj bar scenarij, dogovorit ćemo se.
- Oh, pa ovo je strašno! Imala sam oca dok sam odrastala, a i majku! štoviše, imala sam sretno djetinjstvo!!
- Ali, ,,pa uvijek imaš nesretno djetinjstvo! BUdimo originalni!!
- Hm, imaš pravo. Ali ajde recimo da odrastam bez oca.. Tako da se kasnije mogu preseravat s psihološkim problemima pa da se svaki lik zapali za mene.
- Svaki? Ali dušo, jedan je peder!
- KOji? Aha, on,,pa zgodan je. MOže bit prvo sa mnom, a onda da postane peder..Ne smije se dogodit da u seriji/filmu postoji lik koji ne želi bit sa mnom..
- Ali neki likovi su duplo stariji od tebe!
- Pa kaj onda.. Kužiš, ja sam odrasla bez tate i sad sam krhka pa tražim očinsku figuru pa se i oni zalijepe za mene
- Oćeš i lezbijsko iskustvo?
- Ne, pa šta će gledatelji mislit o meni? Ja sam uzorna studentica, hetero i djevica. Naravno, u filmu gubim nevinost s nekim zgodnim,,,


Katie je moj uzor...



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (20) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>