fish!
fish!
square square
ponedjeljak, 13.06.2005. - 16:14
..dobro jutro mala sova..

Nakon mnogo dogadjaja koji su prethodili saznanju da nema tuluma strojarstva (npr.opijanje), i prije saznanja da je tulum strojarstva bio u Pauku, upali mi pijani (ZUbalo, Fikuss, Inga & ostali-as in mr.Zubalo, njegovi frendovi i..ja..malo =)) u boogaloo..

I onda završili na Jarunu.. i onda ja uživala u krasnom jutro u 7 i po .. dok sam se vraćala doma.Podsjetilo me na ljeto.. i jutarnje kupanje nakon neprospavanih noći..ah.. Oh znam, uzbudljivog li moga života! =))

Nego, htjedoh reći da volim moju mamu koja pretjerano ne prigovara što se vikendom opijam i dolazim doma u ranojutarnjim satima (i idem spavat kad se ona ustaje) i gledam sad telku.. a sutra mi je ispit =) za koji nisam ni pogledala.. ništa.

Zapravo sam htjela odrecitirati pjesmicu iz ..>Vlaka u snijegu (?ili nečeg sličnog) u mojoj verziji:

*pročišćava grlo*
*zauzima stav*
*pročišćava grlo*

Dobro jutro preko polja
dobro jutro mala sova
dobro jutro svaki puuuuuut


(dalje se ne sjećam)

-odlučila sam se ranije dizati da doživim još koje tako lijepo jutro.. jutros sam se jedva digla u pola 9..(morala na faks, inače bi još spavala) =D ostaje mi dakle jedino uživanje u jutru na povratku doma.. =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (32) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>