fish!
fish!
square square
subota, 28.05.2005. - 20:37
..LoSoSs iz bek..i totalno je lejm =p

Da. Vratila se preplanule puti i crvenih ramena..s bijelim tragovima od ruksak-naramenica =D Nego, ovo pišem tek tolko da se vratim na vrh liste osvježenih blogova =D =D Inače, brojač se približava magičnoj brojci 8888. A meni 8 poseban broj. Stvarno je. Puno toga se vrti oko broja 8, .. al mi se ne da sad od tome =D i znam da nikog do sad ko je bio 4444, 5555 itd. nisam ekšli častila pivom, al sad stvarno stvarno budem =)) u biti jesam častila, onog koji je pokazao dokaze i sad bi ubacila dokaze, al mi se ne da.. hmmmm...
Lijena sam danas. Od kad sam sjela za komp..a to bijaše 15 minuta nakon ulaska u stan. Totalno sam ovisna. To je loše. I odnedavno ubedirana. Svime skupa. I zaljubljenim ljudima. I Zubalu koje se opet ne javlja jer je na treningu. I ispitu koji je u utorak, a ja nema šanse da uspijem pročitat a kamoli naučit gradivo..ono što sam znala je isparilo..
I bila sam danas izvrsne volje,,, eto, toliko o tome. Not tu vri, ne idem u analize svoje ;)) previše alkohola a premalo sna za tako nešto.

Inače, Rovinj-odlično! I švedski stol i kroasani za doručak, i more (da, jesam se kupala, i Fikuss takodje, i uopce nije tako hladno..15ak stupnjeva celzijevih =)) , i sunce, i teren..i zgodan vodič neke maloljetne grupa(Ahhhhh) i neki sladak Njemac iz hotela, i onaj lik koji je došo na večeru u uskim bijelim hlačicama i košulji zavezanoj iznad pupka (da, govorim o muškoj osobi i koji je sjedio sa svojim dečkom za stolom.. heh.. kaj sam htjela reć?

aha da, hejtam trenutno..u biti sam preiscrpljena da bi razmišljala o tome. Ali znam da hejtam nešto. Općenito sam isfrustrirana i tako to. I tupava. Ne da mi se razmišljat. Razočarana sam. Koječime. Nije ništa ozbiljno,. To meni dodje onako.. u valovima.. Periodički se ponavlja i to.

Vrti mi se. Ali onako stvarno. Sjedim evo i svako malo imam osjećaj da se okrećem i vrtim. I sve okolo mi pleše. i vrti se. Zidovi se približavaju i guše me i gnječe i vrte se i stvarno brijem da nisam oke. Trebam ići negdje. Imam traume od gledanja u ekran. ZAto sad buljim u tipkovnicu i tipkam nekom abnormalnom brzinom (ne kužim kako) pa se nadam da je više manj ok. Škicnem tu i tamo. Tek toliko.

Sve je nenormalno danas. Poludit ću. za istač. Izgrebat ću si kaktuse po rukama. Tek toliko da imam neke motive. Kad se već grebem, glupo da ostavim samo crte. Ne znam zašto se želim grebat po rukama. U biti me ugrizla neka živina za nogu i to me svrbi. =D

idem gledat skriptu. možda se i raspakiram danas.. ili isperem sol iz kose? ili ne znam.. pokrenem se..
bitno se pokrenuti..

pokrenuti..
krenuti..

'kreni prema meni ,,kreni,,, ' (to postoji ,jelda?)


eeeeeeeeeeeeeeeeee,,,na veselije teme-- čula sam totalno dobru pjesmu od nižetića. hahahahahahaha.. evo riječi =))


TOTALNO DOBRA PJESMA OD NIŽETIĆA

ne mogu nać nigdje.. sad sam tužna =(
improvizacija.

'imam tri bubrega, a normalna su dva
(nešto nešto) anatomska greška

prodat ću bubreg, kupit ćemo stan
nije neki početak, al imam dobar plan

ljubit ću te noću, kuhat ćeš mi danju
hranu
domaću i stranu
genetsku i pravuuuuuuu'

(ne, ne izmišljam, ovo stvarno ide ovako)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (37) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>