fish!
fish!
square square
ponedjeljak, 23.05.2005. - 09:30
..oprosti mi što odlazim..

Kada ćeš ovo čitati, mene više neće biti ovdje. Pitat ćeš se zašto me nema, nećeš shvatiti razlog.
Ako ti kažem da sam morala otići, nećeš mi vjerovati.
Ako ti kažem da sam htjela ostati, sumnjičavo ćeš odmahnuti glavom.
Ako ti kažem da mi već nedostaješ, sarkastično ćeš se nasmijati.

Vjeruj mi, ne bih ti lagala.
Ovo je prešlo u ovisnot, znam da nije trebalo, i znam da nije zdravo.

Odlazim, svakim pročitanim slovom obilježen je još jedan dio puta koji sam prevalila.

Shvati me, molim te.

Nisam ovo mogla reći dok sam bila ovdje.

Zato sam stavila da se objavi dan kasnije- =D

dragi Blože, upravo sam u busu za Rovinj. =)
Vraćam se za tjedan dana.

Sincerely yours

LoSoSs

=)



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (21) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>